SG.hu

Százezren használnak UPC telefont

A UPC kábeles telefonszolgáltatásának felhasználói tábora az elmúlt alig több mint egy éves időszakban megduplázódott és immár eléri a 100 ezer előfizetőt.

A UPC az elmúlt egy év során megduplázta kábeles telefon-előfizetőinek a számát, így ma már országszerte százezren használják a vezetékes telefonszolgáltatást. A UPC Telefon felhasználói átlagosan havonta csaknem egy órát beszélnek hálózaton belül díjmentesen. Minden második telefon-előfizető ún. triple play ügyfél, tehát a UPC kábeltévés és internetes szolgáltatásait is igénybe veszi.

A cég közleménye szerint 2004 szeptemberében, Magyarországon elsőként indították el a VOIP-alapú lakossági kábeles telefonszolgáltatást, amely teljes körű alternatívát kínál a telefontársaságok hagyományos szolgáltatásával szemben. Ez az új szolgáltatás hazánkban elsőként biztosított széles körben olyan alternatív telefonálási lehetőséget, amelynek használatához nem kell megtartani a korábbi hagyományos telefon-előfizetést, nem kell bonyolult előhívószámokat tárcsázni, még a telefonkészüléket sem kell lecserélni, ugyanakkor nemcsak távolsági, hanem helyi hívásokat is lehetővé tesz, a megszokottnál 30%-kal alacsonyabb díjakkal. Mindez lehetőséget teremtett a valódi szolgáltató-váltásra.

Az elmúlt két és fél évben a UPC a főváros után fokozatosan egyre több vidéki szolgáltatási területére is kiterjesztette a UPC Telefont, melyet jelenleg országszerte 55 településen biztosít az ügyfelei számára. A UPC Telefon szolgáltatás előfizetőinek száma az elmúlt egy évben megduplázódott és mára elérte a százezret, melynek révén a legnagyobb kábelszolgáltató immár jelentős szereplővé vált a hazai vezetékestelefon-piacon is. Előfizetőinek csaknem a fele (43%) elhordozta telefonszámát egy korábbi telefonszolgáltatójától. Jelenleg a lakossági szolgáltató UPC birtokolja az elmúlt 3 évben elhordozott összes - egyébként jelentős részben üzleti előfizetéseket magába foglaló - földrajzi telefonszám mintegy negyedét.

A kábeles UPC Telefon egyik jellemző, megkülönböztető szolgáltatásjegye, hogy a hálózaton belül (UPC Telefon előfizetők között) országszerte korlátlan mennyiségben forgalmidíj-mentes (0 Ft/perc díjas) hívásokat tesz lehetővé. A forgalmi statisztikák szerint a felhasználók gyakran élnek is ezzel a lehetőséggel, hiszen átlagosan minden ötödik hívásuk díjmentes és havonta csaknem egy órát, 50 percet beszélnek ismerőseikkel díjmentesen.

A telefonszolgáltatás elindításával 2004-ben a UPC vált az első hazai ún. triple play, azaz teljes körű integrált távközlési szolgáltatóvá. Ezt a csomagkedvezményeket is biztosító lehetőséget a fogyasztók is kedvezően fogadták: a UPC Telefon előfizetőinek 97 százaléka egyben más UPC-szolgáltatásra (kábeltévé vagy internet) is előfizet, s közülük minden második mind a három szolgáltatást igénybe veszi. Abból az alkalomból, hogy a UPC Telefont már százezren használják, a UPC százezer forint értékű ingyenes szolgáltatást sorsolt ki telefon-előfizetői között.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!