Napi Online
A Sony is versenyre kel a YouTube-bal
Videomegosztó site-ot indít Japánban a Sony jelentette be a cég. Az egyesült államokbeli Google tulajdonában lévő YouTube internetes oldal legújabb riválisa ma kezdi meg működését a szigetországban.
A Sony nem az első olyan nagyvállalat, amely be akar lépni a videomegosztók piacára: a múlt hónapban a News Corp. és az NBC Universal is közölte, hogy ilyen szolgáltatásba kezd. A Sony tervei között szerepel a site kiterjesztése Japánon kívülre, de első körben a vállalat a japán internethasználók reakcióira kíváncsi.
A videomegosztók népszerűsége egyre növekszik, amit az is mutat, hogy a Comscore adatai szerint a YouTube egyedi látogatóinak száma márciusban meghaladta 160 milliót, szemben az egy évvel korábbi 22 millióval. A YouTube sikere nagymértékben hozzájárult ahhoz is, hogy a Google oldalai márciusban a látogatottsági versenyben megelőzték az addig piacvezető Microsoft-site-okat.
A Sony nem az első olyan nagyvállalat, amely be akar lépni a videomegosztók piacára: a múlt hónapban a News Corp. és az NBC Universal is közölte, hogy ilyen szolgáltatásba kezd. A Sony tervei között szerepel a site kiterjesztése Japánon kívülre, de első körben a vállalat a japán internethasználók reakcióira kíváncsi.
A videomegosztók népszerűsége egyre növekszik, amit az is mutat, hogy a Comscore adatai szerint a YouTube egyedi látogatóinak száma márciusban meghaladta 160 milliót, szemben az egy évvel korábbi 22 millióval. A YouTube sikere nagymértékben hozzájárult ahhoz is, hogy a Google oldalai márciusban a látogatottsági versenyben megelőzték az addig piacvezető Microsoft-site-okat.