SG.hu
Már többen néznek YouTube-ot tévén, mint telefonon
Neal Mohan vezérigazgató azt írja, hogy az Egyesült Államokban ma már a televízió az „elsődleges eszköz” a YouTube-nézéshez.
Most már hivatalos: az emberek több időt töltenek YouTube-nézéssel a tévéjükön, mint a telefonjukon. A platform éves beszámolójában Neal Mohan, a YouTube vezérigazgatója elárulta, hogy a nézők naponta több mint 1 milliárd órányi YouTube-tartalmat néznek a tévéjükön. A Nielsen adatai szerint a YouTube az elmúlt két évben megőrizte pozícióját az Egyesült Államok legnézettebb streaming szolgáltatásaként - nem véletlenül. A vállalat jelentős módosításokat hajtott végre a TV-alkalmazásán, és a platformot teljes értékű streaming-szolgáltatásnak tekintik.
Tavaly a YouTube módosította TV-alkalmazásának kinézetét, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a képernyő jobb oldalán megjelenjenek a videók kommentjei és leírásai, miközben a videó a bal oldalon lejátszódik. A cég emellett évadokat is bevezetett, amelyek segítségével a sorozatok könnyebben végiglapozhatók a távirányítóval, valamint a Watch With funkciót, amellyel az alkotók valós időben kommentálhatják a játékokat és eseményeket.
"Egyre több ember számára a tévézés a YouTube nézését jelenti” - írta Mohan. „De az új televízió nem úgy néz ki, mint a „régi” televízió. Interaktív, és olyan dolgokat tartalmaz, mint a rövidfilmek, a podcastok és az élő közvetítések, közvetlenül a sport, a sitcomok és a talk show-k mellett, amelyeket az emberek régóta ismernek."
Eközben a YouTube TV - amelynek ára nemrég emelkedett - több mint 8 millió előfizetőt gyűjtött össze, míg a YouTube Premium és Music előfizetések száma 100 millió fölé emelkedett. Ezek a számok nem változtak a YouTube által tavaly közöltekhez képest. Mohan szerint a vállalat „tovább fogja fejleszteni a rajongók által kedvelt YouTube TV funkciókat, mint például a Key Plays és a multiview, és új előnyöket kínál a YouTube Premium előfizetőknek”.
Most már hivatalos: az emberek több időt töltenek YouTube-nézéssel a tévéjükön, mint a telefonjukon. A platform éves beszámolójában Neal Mohan, a YouTube vezérigazgatója elárulta, hogy a nézők naponta több mint 1 milliárd órányi YouTube-tartalmat néznek a tévéjükön. A Nielsen adatai szerint a YouTube az elmúlt két évben megőrizte pozícióját az Egyesült Államok legnézettebb streaming szolgáltatásaként - nem véletlenül. A vállalat jelentős módosításokat hajtott végre a TV-alkalmazásán, és a platformot teljes értékű streaming-szolgáltatásnak tekintik.
Tavaly a YouTube módosította TV-alkalmazásának kinézetét, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a képernyő jobb oldalán megjelenjenek a videók kommentjei és leírásai, miközben a videó a bal oldalon lejátszódik. A cég emellett évadokat is bevezetett, amelyek segítségével a sorozatok könnyebben végiglapozhatók a távirányítóval, valamint a Watch With funkciót, amellyel az alkotók valós időben kommentálhatják a játékokat és eseményeket.
"Egyre több ember számára a tévézés a YouTube nézését jelenti” - írta Mohan. „De az új televízió nem úgy néz ki, mint a „régi” televízió. Interaktív, és olyan dolgokat tartalmaz, mint a rövidfilmek, a podcastok és az élő közvetítések, közvetlenül a sport, a sitcomok és a talk show-k mellett, amelyeket az emberek régóta ismernek."
Eközben a YouTube TV - amelynek ára nemrég emelkedett - több mint 8 millió előfizetőt gyűjtött össze, míg a YouTube Premium és Music előfizetések száma 100 millió fölé emelkedett. Ezek a számok nem változtak a YouTube által tavaly közöltekhez képest. Mohan szerint a vállalat „tovább fogja fejleszteni a rajongók által kedvelt YouTube TV funkciókat, mint például a Key Plays és a multiview, és új előnyöket kínál a YouTube Premium előfizetőknek”.