Berta Sándor
A Google a legértékesebb márkanév
Egy új tanulmány szerint az online birodalmat kiépítő vállalat márkaneve ér jelenleg a legtöbbet a világon.
A lista második helyén a General Electric, a képzeletbeli dobogó harmadik fokán pedig a Microsoft található. A korábbi első Coca-Cola csupán a negyedik lett. A Google nevének értéke a Millward Brown piackutató csoport szakértőinek véleménye szerint 66 milliárd dollár, a General Electric neve 62 milliárd dollárt, a Microsofté 55 milliárd dollárt, a Coca-Coláé pedig 44 milliárd dollárt ér. A tíz legértékesebb név között van a China Mobile, a Marlboro és a Wal-Mart.
Érdekesség, hogy az informatikai és a távközlési piacon jelen lévő vállalatok előkelő pozíciókban vannak. Az IBM a kilencedik, a Nokia a tizenkettedik, a Hewlett-Packard a tizenötödik, az Apple a tizenhatodik lett és az első huszonöt cég közé befért még a Vodafone (22.) és az Intel (25.) is. A Yahoonak a 42., az eBay pedig a 43. helyet sikerült megszereznie.
A lista második helyén a General Electric, a képzeletbeli dobogó harmadik fokán pedig a Microsoft található. A korábbi első Coca-Cola csupán a negyedik lett. A Google nevének értéke a Millward Brown piackutató csoport szakértőinek véleménye szerint 66 milliárd dollár, a General Electric neve 62 milliárd dollárt, a Microsofté 55 milliárd dollárt, a Coca-Coláé pedig 44 milliárd dollárt ér. A tíz legértékesebb név között van a China Mobile, a Marlboro és a Wal-Mart.
Érdekesség, hogy az informatikai és a távközlési piacon jelen lévő vállalatok előkelő pozíciókban vannak. Az IBM a kilencedik, a Nokia a tizenkettedik, a Hewlett-Packard a tizenötödik, az Apple a tizenhatodik lett és az első huszonöt cég közé befért még a Vodafone (22.) és az Intel (25.) is. A Yahoonak a 42., az eBay pedig a 43. helyet sikerült megszereznie.