SG.hu
Sikeres évet zárt 2006-ban a T‑Mobile
2006 a T‑Mobile eddigi legsikeresebb éve volt, a szolgáltató az üzleti tervben foglaltak teljesítésén túl stabilan őrizte piacvezető pozícióját, valamint innovációs elsőségét.
A cég közleménye szerint a háromszereplős mobilpiacon a piacrész változását tekintve a T‑Mobile hosszú évek óta a legbiztosabban őrizte elsőségét, és a forgalmazásban résztvevő SIM kártyák száma alapján 2006-ban 262 000 új ügyféllel a legnagyobb növekedést könyvelhette el. Az inaktív, tehát 3 hónapja nem használt SIM kártyák száma és aránya a szolgáltatónál tovább csökkent, és az előző év végén 5,07%-kal a hazai mobilpiacon a T‑Mobile-nál volt a legkisebb.
Az üzleti terv teljesítését a felhasználói aktivitás, így a mobilinternet, az integrált termékek bevezetése, a mobil vásárlás, a multimédiás szolgáltatások (MMS, videotelefon, mobil tévézés) iránti növekvő érdeklődés, és az egységes T‑Pont hálózat kialakítása jelentős mértékben segítette. A mobiltelefon szerepe átalakulóban van, a beszélgetésen túl egyre több területen válik nélkülözhetetlenné. A tavalyi évben a T‑Mobile ügyfelei pl. 800 000 alkalommal vásároltak valamilyen terméket vagy szolgáltatást mobiltelefonjukkal, és jelentős arányban nőtt a web’n’walkkal mobilon internetező előfizetők száma is.
Az ügyfélszám növekedésében egyre meghatározóbb szerepet játszik az adatátvitel. Az új előfizetések jelentős része ugyanis a mobilinternethez kapcsolódik. A T‑Mobile 2006-ban az előző év végéhez képest 55%-kal növelte internet-előfizetőinek számát. Sok ügyfél a hordozható számítógéphez, a telefon mellett másodikként internetezésre használt eszközhöz vásárol SIM kártyát. A mobilinternetet és a mobil adatátvitelt a következő évek szempontjából meghatározónak tartó T‑Mobile éppen ezért versenytársait jelentősen megelőzve tavaly májusban elsőként vezette be a HSDPA-t.
A HSDPA-hálózat decemberre a lakosság 28%-a számára elérhető volt, és ahhoz kapcsolódóan a T‑Mobile az egész piacra hatást gyakorló akcióval erősítette meg vezető szerepét. Az notebook+netkártya+szélessávú netet tartalmazó akciós csomagból december végéig a mobilcég közel 6000-et értékesített. A siker jelzi, hogy a mobilhálózaton elérhető internet a felhasználók szemében ma már valós alternatíva.
"Fordulóponthoz érkeztünk" - hangsúlyozza a 2006-os évet értékelve és az idei terveket összefoglalva Winkler János, a T‑Mobile vezetője. "Gondoljunk bele, hogy életünk jelentős részét valamilyen - kisebb vagy nagyobb - képernyő előtt töltjük. Munkánkhoz, a szórakozáshoz, az információk megszerzéséhez és a kapcsolattartáshoz valamilyen kijelző vagy képernyőt tartalmazó eszközt, leggyakrabban számítógépet vagy mobiltelefont használunk. Olyan mennyiségű információból választhatunk, amelynek töredékét sem tudjuk feldolgozni, és egyre inkább arra törekszünk, hogy lehetőleg a számunkra érdemlegesek vagy érdekesek jussanak el hozzánk, lehetőség szerint bárhol és bármikor, amikor nekünk szükségünk van rá."
"A mobiltelefonnak köszönhetően személyessé váló kommunikáció után így a tartalomszolgáltatás, a reklámok és a minket érdeklő információk is személyre szabottak lesznek. A mobilszolgáltatók felelőssége és szerepe óriási. A HSDPA-nak, azaz a gyors mobilinternetnek és az egyre okosabb, a felhasználói elvárásoknak egyre jobban megfelelő eszközöknek köszönhetően minden feltétel adott ahhoz, hogy a T‑Mobile "képernyővállalatként" helytől és időtől függetlenül biztosítsa előfizetőinek a személyre szabott információkat és megoldásokat." Winkler János hozzáteszi: "2006-ban az első és legfontosabb lépéseket megtettük, idén pedig ezen az úton haladva formáljuk tovább az információs társadalom ma még csak körvonalakban sejthető, sokkal érdekesebb és izgalmasabb új korszakát."
A cég közleménye szerint a háromszereplős mobilpiacon a piacrész változását tekintve a T‑Mobile hosszú évek óta a legbiztosabban őrizte elsőségét, és a forgalmazásban résztvevő SIM kártyák száma alapján 2006-ban 262 000 új ügyféllel a legnagyobb növekedést könyvelhette el. Az inaktív, tehát 3 hónapja nem használt SIM kártyák száma és aránya a szolgáltatónál tovább csökkent, és az előző év végén 5,07%-kal a hazai mobilpiacon a T‑Mobile-nál volt a legkisebb.
Az üzleti terv teljesítését a felhasználói aktivitás, így a mobilinternet, az integrált termékek bevezetése, a mobil vásárlás, a multimédiás szolgáltatások (MMS, videotelefon, mobil tévézés) iránti növekvő érdeklődés, és az egységes T‑Pont hálózat kialakítása jelentős mértékben segítette. A mobiltelefon szerepe átalakulóban van, a beszélgetésen túl egyre több területen válik nélkülözhetetlenné. A tavalyi évben a T‑Mobile ügyfelei pl. 800 000 alkalommal vásároltak valamilyen terméket vagy szolgáltatást mobiltelefonjukkal, és jelentős arányban nőtt a web’n’walkkal mobilon internetező előfizetők száma is.
Az ügyfélszám növekedésében egyre meghatározóbb szerepet játszik az adatátvitel. Az új előfizetések jelentős része ugyanis a mobilinternethez kapcsolódik. A T‑Mobile 2006-ban az előző év végéhez képest 55%-kal növelte internet-előfizetőinek számát. Sok ügyfél a hordozható számítógéphez, a telefon mellett másodikként internetezésre használt eszközhöz vásárol SIM kártyát. A mobilinternetet és a mobil adatátvitelt a következő évek szempontjából meghatározónak tartó T‑Mobile éppen ezért versenytársait jelentősen megelőzve tavaly májusban elsőként vezette be a HSDPA-t.
A HSDPA-hálózat decemberre a lakosság 28%-a számára elérhető volt, és ahhoz kapcsolódóan a T‑Mobile az egész piacra hatást gyakorló akcióval erősítette meg vezető szerepét. Az notebook+netkártya+szélessávú netet tartalmazó akciós csomagból december végéig a mobilcég közel 6000-et értékesített. A siker jelzi, hogy a mobilhálózaton elérhető internet a felhasználók szemében ma már valós alternatíva.
"Fordulóponthoz érkeztünk" - hangsúlyozza a 2006-os évet értékelve és az idei terveket összefoglalva Winkler János, a T‑Mobile vezetője. "Gondoljunk bele, hogy életünk jelentős részét valamilyen - kisebb vagy nagyobb - képernyő előtt töltjük. Munkánkhoz, a szórakozáshoz, az információk megszerzéséhez és a kapcsolattartáshoz valamilyen kijelző vagy képernyőt tartalmazó eszközt, leggyakrabban számítógépet vagy mobiltelefont használunk. Olyan mennyiségű információból választhatunk, amelynek töredékét sem tudjuk feldolgozni, és egyre inkább arra törekszünk, hogy lehetőleg a számunkra érdemlegesek vagy érdekesek jussanak el hozzánk, lehetőség szerint bárhol és bármikor, amikor nekünk szükségünk van rá."
"A mobiltelefonnak köszönhetően személyessé váló kommunikáció után így a tartalomszolgáltatás, a reklámok és a minket érdeklő információk is személyre szabottak lesznek. A mobilszolgáltatók felelőssége és szerepe óriási. A HSDPA-nak, azaz a gyors mobilinternetnek és az egyre okosabb, a felhasználói elvárásoknak egyre jobban megfelelő eszközöknek köszönhetően minden feltétel adott ahhoz, hogy a T‑Mobile "képernyővállalatként" helytől és időtől függetlenül biztosítsa előfizetőinek a személyre szabott információkat és megoldásokat." Winkler János hozzáteszi: "2006-ban az első és legfontosabb lépéseket megtettük, idén pedig ezen az úton haladva formáljuk tovább az információs társadalom ma még csak körvonalakban sejthető, sokkal érdekesebb és izgalmasabb új korszakát."