SG.hu
Apróhirdetés-feladás SMS-ben
A Pannon és a T-Mobile ügyfelei SMS-ben is feladhatják apróhirdetéseiket az Expressz, a Mai Hirdetés és az Újpressz újságokba.
December 20-tól az Expressz Magyarország Zrt. kiadásában megjelenő hirdetési újságokba a Pannon és a T-Mobile ügyfelei SMS-ben is feladhatják és kifizethetik hirdetéseiket. A megoldás előnye, hogy az ügyfelek időt és utánajárást megtakarítva, bárhonnan és bármikor, készpénz és bankkártya nélkül, mobiltelefon segítségével hirdethetnek és egyenlíthetik ki a hirdetésük ellenértékét.
A két mobilszolgáltató előfizetői az öt karakterből álló azonosító kódot, a hirdetés szövegét és elérhetőségüket a 8 100 333-as számra elküldve feladhatják és (havi számlájukkal, számlás pannonosok hitelkeretükből vagy univerzális egyenlegükből, kártyás pannonosok univerzális, a T-Mobile-osok pedig m-com egyenlegükből) ki is fizethetik. Az SMS-ben megadott ötjegyű kód határozza meg, hogy a hirdetés mely újságokban, milyen hirdetési kategóriában és hány alkalommal jelenik meg.
A hirdetések akár három SMS hosszúságúak is lehetnek, a három SMS-ben elküldött hirdetésért három különálló hirdetés díját kell kifizetni. A hirdetés a feldolgozást követően jelenik meg az újságokban, a pontos időpontról az ügyfelek válasz SMS-ben értesülnek.
December 20-tól az Expressz Magyarország Zrt. kiadásában megjelenő hirdetési újságokba a Pannon és a T-Mobile ügyfelei SMS-ben is feladhatják és kifizethetik hirdetéseiket. A megoldás előnye, hogy az ügyfelek időt és utánajárást megtakarítva, bárhonnan és bármikor, készpénz és bankkártya nélkül, mobiltelefon segítségével hirdethetnek és egyenlíthetik ki a hirdetésük ellenértékét.
A két mobilszolgáltató előfizetői az öt karakterből álló azonosító kódot, a hirdetés szövegét és elérhetőségüket a 8 100 333-as számra elküldve feladhatják és (havi számlájukkal, számlás pannonosok hitelkeretükből vagy univerzális egyenlegükből, kártyás pannonosok univerzális, a T-Mobile-osok pedig m-com egyenlegükből) ki is fizethetik. Az SMS-ben megadott ötjegyű kód határozza meg, hogy a hirdetés mely újságokban, milyen hirdetési kategóriában és hány alkalommal jelenik meg.
A hirdetések akár három SMS hosszúságúak is lehetnek, a három SMS-ben elküldött hirdetésért három különálló hirdetés díját kell kifizetni. A hirdetés a feldolgozást követően jelenik meg az újságokban, a pontos időpontról az ügyfelek válasz SMS-ben értesülnek.