Médiainfo

LG: online kampány új ügynökséggel

Először készített online kampányt a neo az LG számára. A Starcom megbízásából, karácsony előtt futó médiakampány a Fantasy monitort népszerűsíti.

Az LG Fantasy monitor decemberi kampányának megtervezésénél alapvető szempont volt, hogy olyan felületeken jelenjenek meg a hirdetések, melyeken jól érvényesülhet a hagyományosan hangsúlyos LG design. Ennek megfelelően elsősorban billboard és triplabanner kreatívokon hirdetett a cég.

A médiamixben szereplő széles elérést biztosító tömegoldal és néhány, karácsonyi ajándékozással foglalkozó weboldal mellett olyan site-okra épül a kampány, melyeken a magas státuszú, design-ra fogékony internetezők célzottan elérhetőek.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!