Napi Online
Robbant a netes hirdetési piac Magyarországon
Az év harmadik negyedében közel 1,1 milliárd forint volt a meghatározó magyar internetes portálok hirdetési árbevétele, a kilenchavi összeg ennek a háromszorosa.
Az év harmadik negyedében a NAPI Online-t, a Habostortát, a HáziPatika.com-ot, az Index.hu-t, a Portfolio.hu-t, a Sanoma Online-t, a Ringier Online-t és az origo.hu-t is magában foglaló T-Online médiaportfóliót jelentő Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) árbevétele 1,078 milliárd forint volt, szemben az egy évvel korábbi 718 millió forinttal, vagyis éves összevetésben 67 százalékos növekedés történt.
A MOHI kilenchavi árbevétele 3,313 milliárd forintra rúgott, ami 2005 hasonló időszakához képest 63 százalékos növekedést takar.
Az év harmadik negyedében a NAPI Online-t, a Habostortát, a HáziPatika.com-ot, az Index.hu-t, a Portfolio.hu-t, a Sanoma Online-t, a Ringier Online-t és az origo.hu-t is magában foglaló T-Online médiaportfóliót jelentő Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) árbevétele 1,078 milliárd forint volt, szemben az egy évvel korábbi 718 millió forinttal, vagyis éves összevetésben 67 százalékos növekedés történt.
A MOHI kilenchavi árbevétele 3,313 milliárd forintra rúgott, ami 2005 hasonló időszakához képest 63 százalékos növekedést takar.