SG.hu
Nemzetközi informatikai díjat kapott a Pannon
A legeredményesebb innovatív informatikai megoldásokat jutalmazta az üzleti adatfeldolgozási szakemberek nemzetközi szervezete, a TDWI.
A világ minden részén, különböző iparágakban működő vállalatok megoldásait összevető "Best Practices 2006" versenyben az "Előrejelzés és analitika" kategória nyertese a Pannon lett. A TDWI programjának célja, hogy az üzleti intelligencia és adattárház alkalmazások kifejlesztésében, elindításában és működtetésében magas szakmai normákról tanúbizonyságot tevő vállalatok tevékenységét elismerje.
A győzteseket ezen informatikai alkalmazások témájában jártas, független testület választja ki. Számos ország cégei több kategóriában vállalták a megmérettetést pályázataik benyújtásával. A Pannon által benyújtott pályázati anyag egy olyan módszertant tartalmazott, amely a szolgáltató számára ügyfélmegtartó kampányok, célzott és igazán személyre szabott ajánlatok kidolgozására nyújt lehetőséget, így kiemelkedő jelentőséggel bír az ügyfélelvándorlás sikeres megelőzésében. A Pannon évek óta alkalmazza ezt a módszert napi telemarketing és kampánymenedzsment tevékenysége során, a NCR Teradata divíziója által fejlesztett megoldás segítségével.
A TDWI zsűrije minden beadványt a legfontosabb négy kritérium szerint értékelt: az üzletmenetre gyakorolt hatás, kiérleltség, innovációs érték és üzleti szempontból vett fontosság.
A világ minden részén, különböző iparágakban működő vállalatok megoldásait összevető "Best Practices 2006" versenyben az "Előrejelzés és analitika" kategória nyertese a Pannon lett. A TDWI programjának célja, hogy az üzleti intelligencia és adattárház alkalmazások kifejlesztésében, elindításában és működtetésében magas szakmai normákról tanúbizonyságot tevő vállalatok tevékenységét elismerje.
A győzteseket ezen informatikai alkalmazások témájában jártas, független testület választja ki. Számos ország cégei több kategóriában vállalták a megmérettetést pályázataik benyújtásával. A Pannon által benyújtott pályázati anyag egy olyan módszertant tartalmazott, amely a szolgáltató számára ügyfélmegtartó kampányok, célzott és igazán személyre szabott ajánlatok kidolgozására nyújt lehetőséget, így kiemelkedő jelentőséggel bír az ügyfélelvándorlás sikeres megelőzésében. A Pannon évek óta alkalmazza ezt a módszert napi telemarketing és kampánymenedzsment tevékenysége során, a NCR Teradata divíziója által fejlesztett megoldás segítségével.
A TDWI zsűrije minden beadványt a legfontosabb négy kritérium szerint értékelt: az üzletmenetre gyakorolt hatás, kiérleltség, innovációs érték és üzleti szempontból vett fontosság.