MTI

A T-Mobile az ügyfélszolgálaton akar spórolni

A T-Mobile német mobilszolgáltató az egyre keményebb verseny miatt csökkenti az ügyfélszolgálati központok kiadásait: a tervek szerint 2007-ben és 2008-ban csökkentik a dolgozók műszakpótlékát, és a béreket 2009-ig befagyasztják, közölte a T-Mobile illetékese a dpa-AFX hírügynökséggel.

Ez lehetővé teszi, hogy ne kelljen ügyfélszolgálati központokat bezárni, s 2009-ig nem lesz leépítés. A vállalat kilenc ügyfélszolgálatánál 2500-an dolgoznak, s a T-Mobile vezetése szerint a bérek 30 százalékkal magasabbak, mint a versenytárs Vodafone-nál.

A ver.di szakszervezeti szövetség megvizsgálja a társaság vezetésének ajánlatát - közölte szóvivőjük. A T-Mobile vezetése május végi határidőt szabott a megállapodásra, s ha nem tudnak megegyezni, akkor az ügyfélszolgálatot kiszervezik a Deutsche Telekomon belül.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Hegyikecske #2
    kellett neked a ronda rózsaszínhez szerződni, meg is érdemled, hozzák a márkához mérhető teljesítményt :D Amúgymeg ez nem magyarországon van, ha elolvasod rájössz...
  • Monkey #1
    Ezen akarnak spórolni?? Már most is csapnivalóan szar ügyfélszolgálatuk van. Platinakártya ide vagy oda, ott dekolhat az ember egy csomót, mire az a banga banda elintéz valamit... :(