MTI
Tovább nőtt a Sony adózott vesztesége
Tovább nőtt a japán Sony szórakoztató elektronikai konszern adó utáni vesztesége a január-március közötti időszakban, elsősorban az átszervezésekkel járó tetemes kiadások miatt.
Az értékesítés azonban nőtt: többet adtak el a síkképernyős televíziókból, illetve más elektronikai termékekből. Az adó után veszteség 66,5 milliárd jenre(581 millió dollárra) nőtt az első negyedben az egy évvel korábbi 56,5 milliárdról. Az árbevétel 8,7 százalékkal 1,85 ezer milliárd jenre emelkedett a tavaly első negyedévi 1,70 ezer milliárdról.
A márciussal végződött egész évben nyereséget mutatott a cég, bár 25 százalékkal kevesebbet, mint egy éve: a mérleg szerinti eredmény, 123,62 milliárd jenre esett 163,84 milliárdról. Az üzemi eredmény viszont 68 százalékkal nőtt 191,26 milliárdra 113,92 milliárdról.
A csoportszintű árbevétel 4,4 százalékkal 7,48 ezer milliárd jenre emelkedett 7,16 ezer milliárdról.
Az értékesítés azonban nőtt: többet adtak el a síkképernyős televíziókból, illetve más elektronikai termékekből. Az adó után veszteség 66,5 milliárd jenre(581 millió dollárra) nőtt az első negyedben az egy évvel korábbi 56,5 milliárdról. Az árbevétel 8,7 százalékkal 1,85 ezer milliárd jenre emelkedett a tavaly első negyedévi 1,70 ezer milliárdról.
A márciussal végződött egész évben nyereséget mutatott a cég, bár 25 százalékkal kevesebbet, mint egy éve: a mérleg szerinti eredmény, 123,62 milliárd jenre esett 163,84 milliárdról. Az üzemi eredmény viszont 68 százalékkal nőtt 191,26 milliárdra 113,92 milliárdról.
A csoportszintű árbevétel 4,4 százalékkal 7,48 ezer milliárd jenre emelkedett 7,16 ezer milliárdról.