SG.hu
Kommunikáció MS Office alapokon
Az Alcatel, az Avaya, a Cisco, a Mitel, a NEC, a Nortel és a Siemens a valós idejű üzleti kommunikáció hatékonyságát javítva a Microsoft egységes kommunikációs platformjára is kiterjesztik telefonhívás-vezérlési képességeiket.
A VoiceCon Spring 2006 konferencián a Microsoft bejelentette, hogy egyre erősebb ágazati támogatottságnak örvend az Office Live Communications Server 2005 alkalmazása, amely az egységes kommunikációs megoldások csomópontjaként lehetővé teszi a felhasználók, munkacsoportok és szervezetek számára, hogy az üzleti alkalmazások és folyamatok környezetébe tökéletesen beilleszkedve, egyszerűen és eredményesen kommunikáljanak egymással. A cég célja, hogy a beszédcélú alkalmazásokra is kiterjessze a jelenlét- és személyközpontú kommunikáció sokrétű képességeit, és az asztali gépes szoftvereket és szoftverplatformokat bevetve javítsa és fejlessze a kommunikációt.
Ennek érdekében a Microsoft távközlési cégekkel együttműködve dolgozik az üzleti célú asztali telefonok és a PC-n elérhető sokoldalú együttműködési környezet szorosabb integrálásán, ezzel is elősegítve az eredményesebb valós idejű kommunikációt. A Microsoft az Alcatel, az Avaya, a Cisco, a Mitel, a NEC, a Nortel és a Siemens szakembereivel közösen jelenleg próbálja megteremteni a SIP-protokollra (Session Initiation Protocol) épülő interoperabilitást a beszédcélú kommunikációs megoldások, az Office Communicator 2005, az Office Communicator Mobile, a PC, valamint a Live Communications Server egységes kommunikációt támogató mobiltelefon-kliensei között.
Az így létrejövő megoldásokkal az üzleti ügyfelek alközponti (PBX) és IP-alközponti (IP-PBX) hívásokat kezdeményezhetnek, fogadhatnak, és megtekinthetik az Office Communicatorban a telefonos jelenlét aktuális állapotát. Az új megoldások segítségével az ügyfelek zökkenőmentesen válthatnak az azonnal üzenetátvitel (instant messaging) és a beszédcélú kommunikáció között.
A VoiceCon Spring 2006 konferencián a Microsoft bejelentette, hogy egyre erősebb ágazati támogatottságnak örvend az Office Live Communications Server 2005 alkalmazása, amely az egységes kommunikációs megoldások csomópontjaként lehetővé teszi a felhasználók, munkacsoportok és szervezetek számára, hogy az üzleti alkalmazások és folyamatok környezetébe tökéletesen beilleszkedve, egyszerűen és eredményesen kommunikáljanak egymással. A cég célja, hogy a beszédcélú alkalmazásokra is kiterjessze a jelenlét- és személyközpontú kommunikáció sokrétű képességeit, és az asztali gépes szoftvereket és szoftverplatformokat bevetve javítsa és fejlessze a kommunikációt.
Ennek érdekében a Microsoft távközlési cégekkel együttműködve dolgozik az üzleti célú asztali telefonok és a PC-n elérhető sokoldalú együttműködési környezet szorosabb integrálásán, ezzel is elősegítve az eredményesebb valós idejű kommunikációt. A Microsoft az Alcatel, az Avaya, a Cisco, a Mitel, a NEC, a Nortel és a Siemens szakembereivel közösen jelenleg próbálja megteremteni a SIP-protokollra (Session Initiation Protocol) épülő interoperabilitást a beszédcélú kommunikációs megoldások, az Office Communicator 2005, az Office Communicator Mobile, a PC, valamint a Live Communications Server egységes kommunikációt támogató mobiltelefon-kliensei között.
Az így létrejövő megoldásokkal az üzleti ügyfelek alközponti (PBX) és IP-alközponti (IP-PBX) hívásokat kezdeményezhetnek, fogadhatnak, és megtekinthetik az Office Communicatorban a telefonos jelenlét aktuális állapotát. Az új megoldások segítségével az ügyfelek zökkenőmentesen válthatnak az azonnal üzenetátvitel (instant messaging) és a beszédcélú kommunikáció között.