Napi Online
Hosszú folyamat a Pannon váltás
Nehéz lenne megbecsülni, hogy pontosan mennyibe kerül a Pannon GSM Rt. most zajló arculatváltása, hisz az egy hosszabb folyamat eredménye lesz.
Ebből adódóan a költségek is folyamatosan jelentkeznek, ráadásul azt is nehéz megmondani, hogy mely helyeken kellett volna egyébként is lecserélni a berendezéseket vagy beszerezni különböző eszközöket - mondta lapunknak Somlyai Dóra, a Pannon GSM Rt. kommunikációs igazgatója, aki tehát a felmerülő költségekről nem tájékoztatott, de piaci információk szerint milliárdos nagyságrendű összegről van szó.
A Pannon tehát merőben más stratégiát követ az arculat váltása során, mint annak idején a Westel, amely a nevét is lecserélte, s egyúttal "magára öltötte" a T-Mobile - vagyis egy ismert márka - arculatát. Eközben a Pannon márkanév - letisztultabb formában - továbbra is megmarad, a cég neve sem változik, de egy új logó, arculat alatt nyújtja szolgáltatásait a mobiltelefon-társaság.
Az igazgató elmondta, hogy az arculati elemeket nem egy csapásra vagy egy szűkös időintervallumon belül cserélik le a cégnél, illetve annak különböző egységeinél, üzleteinél - mint ahogyan azt annak idején a Westel-T-mobile tette -, hanem folyamatosan, de nyárra minden bizonnyal valamennyi helyen kicserélik az arculati elemeket. Lassan véget ér a Pannon új imázs kampánya is, vagyis szinte mindenhol - óriásplakátokon, a nyomtatott, illetve az elektronikus sajtóban, az interneten megjelent hirdetésekben is - kinyílnak a Pannon virágai. Ezt egy újabb kampány követi, amikor már a szolgáltatásokhoz kapcsolódó hirdetések jelennek meg - mondta Somlyai Dóra - s egyúttal megújul, letisztul, egyszerűbbé, átláthatóvá válik az ügyfelek előfizetői számlája is.
Ebből adódóan a költségek is folyamatosan jelentkeznek, ráadásul azt is nehéz megmondani, hogy mely helyeken kellett volna egyébként is lecserélni a berendezéseket vagy beszerezni különböző eszközöket - mondta lapunknak Somlyai Dóra, a Pannon GSM Rt. kommunikációs igazgatója, aki tehát a felmerülő költségekről nem tájékoztatott, de piaci információk szerint milliárdos nagyságrendű összegről van szó.
A Pannon tehát merőben más stratégiát követ az arculat váltása során, mint annak idején a Westel, amely a nevét is lecserélte, s egyúttal "magára öltötte" a T-Mobile - vagyis egy ismert márka - arculatát. Eközben a Pannon márkanév - letisztultabb formában - továbbra is megmarad, a cég neve sem változik, de egy új logó, arculat alatt nyújtja szolgáltatásait a mobiltelefon-társaság.
Az igazgató elmondta, hogy az arculati elemeket nem egy csapásra vagy egy szűkös időintervallumon belül cserélik le a cégnél, illetve annak különböző egységeinél, üzleteinél - mint ahogyan azt annak idején a Westel-T-mobile tette -, hanem folyamatosan, de nyárra minden bizonnyal valamennyi helyen kicserélik az arculati elemeket. Lassan véget ér a Pannon új imázs kampánya is, vagyis szinte mindenhol - óriásplakátokon, a nyomtatott, illetve az elektronikus sajtóban, az interneten megjelent hirdetésekben is - kinyílnak a Pannon virágai. Ezt egy újabb kampány követi, amikor már a szolgáltatásokhoz kapcsolódó hirdetések jelennek meg - mondta Somlyai Dóra - s egyúttal megújul, letisztul, egyszerűbbé, átláthatóvá válik az ügyfelek előfizetői számlája is.