Médiainfo

A Yahoo a Google-tól csábítja a netezőket

A Yahoo ingyenes zeneletöltést, diszkont árú DVD-ket ajánlj fel azoknak, akik az ő kereső programját használják.

A cél egyértelmű: minél több felhasználót elcsábítani a Google-tól - írja a San Fransisco Chronicle. Nem a Yahoo azonban az első netes cég, amely kisebb ajándékokkal és/vagy kedvezményekkel igyekszik a felhasználókat saját magának megnyerni. Még decemberben Bill Gates jelentette be, hogy pénzt vagy ingyenes termékeket adnának azoknak, akik a Microsoft tulajdonában álló MSN oldal keresőjét használják. A netezők kegyeiért folytatott versenyből persze az Amazon.com sem akart kimaradni, és ő is diszkont áron ajánlotta fel a termékeit.

A Google azonban egyelőre állja a versenytársak rohamát, hiszen a Nielsen tavaly decemberi adatai szerint még mindig piacvezető a keresések terén az Egyesült Államokban. Piaci részesedése 48,8 %, míg a Yahoo-é 21,4%, a Microsofté pedig 10,9%.

A Yahoo-nak tehát jelentős hátránya van, aminek ledolgozásában segíthet a promóció. A regisztrált felhasználók egy 10-es listából választhatják ki, hogy milyen jutalmat szeretnének kérni, cserébe, hogy csak a cég keresőjét használják.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Hegyikecske #2
    nem jó ha egy cégnél túl sok hatalom van, a konkurencia nekünk mindig csak jót tesz, én örülnék is diszkont áru dvdknek, csak teszem azt ez ránk fog legutoljára vonatkozni :(
  • EvilDevil #1
    A Google a legjobb kereső, a Yahoo máshogyan nem is tud átcsábítani csak mézesmadzaggal.... talán fejleszteni kéne kedves Yahoo