SG.hu
Netezést biztosító reklámtorony a Tescoban is
Tovább folytatja terjeszkedését a MédiaTornyokat üzemeltető Inter.net Média Kft.
A hazai reklám palettán 2005 májusában megjelenő komplex reklámeszköz elsőként a Burger King étterem hálózatban került kihelyezésre, majd szinte ezzel egyidejűleg a Kaiser's áruházakban. A múlt év közepétől tovább erősítette országos jelenlétét az Interspar áruházakban. Az idei évet a TESCO áruházláncban történő jelenléttel növelte meg. A vásárlók az eddigi hozzáférések mellett az év első hónapjaiban a vidéki nagyvárosok TESCO áruházaiban találkozhatnak a MédiaTornyokkal és használhatják a korlátlan internet hozzáférést is biztosító reklámeszközt. A MédiaTornyok reklámértékesítését az Artiqum Kft. végzi.
A terminálok 60 cm szélesek, 40 cm mélységűek, 210 cm magasságúak, biztonságos, fém burkolattal vannak ellátva. A terminál két monitorral rendelkezik: a felső 17"-os, az alsó 15"-os TFT monitor, közéjük webkamera van elhelyezve az internetezők számára. A rendszer Linux operációs rendszerrel működik. A terminálban elhelyezett GSM modul segítségével minden esetlegesen jelentkező hibáról - akár fizikai-, akár szoftver-, hardverhibáról legyen szó - azonnali jelzést küld, megjelölve a hiba helyét, típusát. A távfelügyeleti rendszerrel lehetőség van a hiba távoli javítására is.
"A MédiaTornyok elhelyezkedésük és funkcionalitásuk miatt megkülönböztetett reklámeszközök. Az áruházak figyelemfelkeltő, nagy forgalmú vásárlói folyosóján kerültek felállításra. Naponta, több százezer ember találkozik a 3 nm2-es külső felülettel és a hanggal sugárzott reklám filmekkel. Vásárlói igénybevételük során díjmentesen biztosítja az internet teljes szolgáltatási bázisát: böngészést, levelezést, fotózást" - nyilatkozta Horváth Róbert, a cég munkatársa:
A hazai reklám palettán 2005 májusában megjelenő komplex reklámeszköz elsőként a Burger King étterem hálózatban került kihelyezésre, majd szinte ezzel egyidejűleg a Kaiser's áruházakban. A múlt év közepétől tovább erősítette országos jelenlétét az Interspar áruházakban. Az idei évet a TESCO áruházláncban történő jelenléttel növelte meg. A vásárlók az eddigi hozzáférések mellett az év első hónapjaiban a vidéki nagyvárosok TESCO áruházaiban találkozhatnak a MédiaTornyokkal és használhatják a korlátlan internet hozzáférést is biztosító reklámeszközt. A MédiaTornyok reklámértékesítését az Artiqum Kft. végzi.
A terminálok 60 cm szélesek, 40 cm mélységűek, 210 cm magasságúak, biztonságos, fém burkolattal vannak ellátva. A terminál két monitorral rendelkezik: a felső 17"-os, az alsó 15"-os TFT monitor, közéjük webkamera van elhelyezve az internetezők számára. A rendszer Linux operációs rendszerrel működik. A terminálban elhelyezett GSM modul segítségével minden esetlegesen jelentkező hibáról - akár fizikai-, akár szoftver-, hardverhibáról legyen szó - azonnali jelzést küld, megjelölve a hiba helyét, típusát. A távfelügyeleti rendszerrel lehetőség van a hiba távoli javítására is.
"A MédiaTornyok elhelyezkedésük és funkcionalitásuk miatt megkülönböztetett reklámeszközök. Az áruházak figyelemfelkeltő, nagy forgalmú vásárlói folyosóján kerültek felállításra. Naponta, több százezer ember találkozik a 3 nm2-es külső felülettel és a hanggal sugárzott reklám filmekkel. Vásárlói igénybevételük során díjmentesen biztosítja az internet teljes szolgáltatási bázisát: böngészést, levelezést, fotózást" - nyilatkozta Horváth Róbert, a cég munkatársa: