Berta Sándor
Aldi Talk - már 200 000 előfizető
A dpa-AFX gazdasági hírügynökség által ismertetett adatokból kiderült, hogy jóval több előfizetőt sikerült megnyerni az élelmiszeráruház-lánc Aldi Talk nevű kedvezményes előfizetési akciójával, mint azt korábban a szakemberek remélni merték.
Mint ismeretes, tavaly decemberben az Aldi két héten át forgalmazta saját előfizetésének SIM-kártyáit, majd váratlanul leállította az egész akciót. Az Aldi stratégiai partnerei között volt és van az E-Plus, mint mobilszolgáltató és a Medion. Az Aldi bejelentette, hogy február elsejétől ismét él az akciója. Kérdés azonban, hogy ez a szolgáltatás meddig lesz elérhető, mivel számos olyan pletyka látott napvilágot, miszerint - hiába a stratégiai partnerség - az E-Plus nem nézi jó szemmel az Aldi hirtelen jött népszerűségét.
Az E-Plus saját diszkontelőfizetése, a Simyo működésének eddigi öt hónapja alatt 350 000 előfizetőre tett szert. Az Aldi Talk jelenleg 200 000 előfizetővel büszkélkedhet.
Mint ismeretes, tavaly decemberben az Aldi két héten át forgalmazta saját előfizetésének SIM-kártyáit, majd váratlanul leállította az egész akciót. Az Aldi stratégiai partnerei között volt és van az E-Plus, mint mobilszolgáltató és a Medion. Az Aldi bejelentette, hogy február elsejétől ismét él az akciója. Kérdés azonban, hogy ez a szolgáltatás meddig lesz elérhető, mivel számos olyan pletyka látott napvilágot, miszerint - hiába a stratégiai partnerség - az E-Plus nem nézi jó szemmel az Aldi hirtelen jött népszerűségét.
Az E-Plus saját diszkontelőfizetése, a Simyo működésének eddigi öt hónapja alatt 350 000 előfizetőre tett szert. Az Aldi Talk jelenleg 200 000 előfizetővel büszkélkedhet.