Napi Online
Másfélszeresére nőtt a magyar online reklámpiac
A legfrissebb adatok alapján töretlenül fejlődik a magyarországi online reklámpiac.
A Magyar Online Hirdetési Index legfrissebb adatai szerint a múlt évben 3,44 milliárd forintot tett ki az engedményekkel, ügynökségi jutalékkal csökkentett áfa nélkül számított online reklámköltés, míg 2004-ben 2,45 milliárd, 2003-ban pedig 1,61 milliárd forintra rúgott ez az összeg. A negyedéves számok is lendületes fejlődést mutatnak: a múlt év első három hónapjában több mint 550 millió forintot költöttek internetes reklámra a hirdetők, az utolsóban pedig 1,23 milliárd forintot.
Igaz ugyanakkor, hogy a harmadik negyedév hagyományosan gyengébb, mint a többi. Nem volt ez máskép tavaly sem: a július és szeptember vége között 718 millió forintos költés visszaesést jelent a második negyedévben feljegyzett 933 millió forinthoz képest.
A Magyar Online Hirdetési Index legfrissebb adatai szerint a múlt évben 3,44 milliárd forintot tett ki az engedményekkel, ügynökségi jutalékkal csökkentett áfa nélkül számított online reklámköltés, míg 2004-ben 2,45 milliárd, 2003-ban pedig 1,61 milliárd forintra rúgott ez az összeg. A negyedéves számok is lendületes fejlődést mutatnak: a múlt év első három hónapjában több mint 550 millió forintot költöttek internetes reklámra a hirdetők, az utolsóban pedig 1,23 milliárd forintot.
Igaz ugyanakkor, hogy a harmadik negyedév hagyományosan gyengébb, mint a többi. Nem volt ez máskép tavaly sem: a július és szeptember vége között 718 millió forintos költés visszaesést jelent a második negyedévben feljegyzett 933 millió forinthoz képest.