SG.hu
Az IDC szerint a Microsoft Partner Programja a legjobb
Az informatikai iparág piaci elemzője napokban elkészült jelentésében - a stratégia és a partnerek számára nyújtott lehetőségek tekintetében - a Microsoft Partner Programját nevezte meg az iparág legjobbjaként.
A "Worldwide Software Channel Program 2005 Vendor Profiles" (Nemzetközi Szoftverforgalmazási Programok 2005 Kereskedői Profilok) címet viselő jelentés a szoftverpiac 25 legfontosabb gyártójának kereskedelmi rendszerét tekinti át, és elemzi. Ebben a megmérettetésben került az élre a Microsoft. A cég Partner Programjának erősségei az átlátható struktúra és az ügyfelek üzleti igényeinek megfelelő kompetenciarendszer. A jelentés megjegyzi, hogy a Microsoft folytatja a program szakaszos kiterjesztését, és közben további beruházásokkal fejleszti a partnerek számára kialakított infrastruktúrát.
A Partner Program az üzleti partnerek Microsoft nemzetközi hálózatába való bevonásának legfontosabb eszközét jelenti. A 2003-ban indított program 2005-ös továbbfejlesztésével még jobban megerősítette a Microsoft partnereinek stratégiai előnyét az ügyfelek kiszolgálása terén. "A Microsoft Partner Programjának fontosságát bizonyítja, hogy egyre több partner tesz erőfeszítéseket a partneri körbe való bekerülésért. Célunk, hogy a Microsofttal létesített üzleti szövetségen keresztül bármelyik partnerünk növelni tudja piaci lehetőségeit, hozzáférhessen a legújabb innovatív technológiai megoldásokhoz és ennek segítségével, segíteni tudja ügyfeleit üzleti céljaik megvalósításában. A mostani jelentés azt igazolja, hogy jó úton haladunk ennek az elképzelésnek a megvalósítása felé" - mondta Deme Csaba a Microsoft Magyarország marketingigazgatója.
A "Worldwide Software Channel Program 2005 Vendor Profiles" (Nemzetközi Szoftverforgalmazási Programok 2005 Kereskedői Profilok) címet viselő jelentés a szoftverpiac 25 legfontosabb gyártójának kereskedelmi rendszerét tekinti át, és elemzi. Ebben a megmérettetésben került az élre a Microsoft. A cég Partner Programjának erősségei az átlátható struktúra és az ügyfelek üzleti igényeinek megfelelő kompetenciarendszer. A jelentés megjegyzi, hogy a Microsoft folytatja a program szakaszos kiterjesztését, és közben további beruházásokkal fejleszti a partnerek számára kialakított infrastruktúrát.
A Partner Program az üzleti partnerek Microsoft nemzetközi hálózatába való bevonásának legfontosabb eszközét jelenti. A 2003-ban indított program 2005-ös továbbfejlesztésével még jobban megerősítette a Microsoft partnereinek stratégiai előnyét az ügyfelek kiszolgálása terén. "A Microsoft Partner Programjának fontosságát bizonyítja, hogy egyre több partner tesz erőfeszítéseket a partneri körbe való bekerülésért. Célunk, hogy a Microsofttal létesített üzleti szövetségen keresztül bármelyik partnerünk növelni tudja piaci lehetőségeit, hozzáférhessen a legújabb innovatív technológiai megoldásokhoz és ennek segítségével, segíteni tudja ügyfeleit üzleti céljaik megvalósításában. A mostani jelentés azt igazolja, hogy jó úton haladunk ennek az elképzelésnek a megvalósítása felé" - mondta Deme Csaba a Microsoft Magyarország marketingigazgatója.