Napi Online
Uniós online játék indul háromszázmillió forintból
A Nemzeti Fejlesztési Hivatal a fiatalok érdeklődésének felkeltésére, európai uniós ismereteik bővítésére a nyáron interaktív online játékot indít.
Eredménytelenül zárult kommunikációs pályázatait újra meghirdette a hivatal, a kampány így legkorábban februárban indulhat. Az Európai Unió előírja, hogy a strukturális alapokból finanszírozott magyarországi fejlesztéseket széles körben - nem csak a pályázók és a potenciális pályázók, hanem az egész lakosság körében - be kell mutatni és ismertetni - mondta Halm Tamás, a Nemzeti Fejlesztési Hivatal (NFH) elnökhelyettese. A hivatal így idén 300 millió forintot költ magyar forrásból egy online játék-vetélkedő kifejlesztésére, lebonyolítására, üzemben tartására, valamint a hozzá kapcsolódó kommunikációs és médiafeladatok ellátása.
A játék célja, hogy megmozgassa a 14-18 éves korosztályt; a feladat az, hogy a fiatalok saját lakókörnyezetükben tervezzenek meg egy fejlesztést, majd ezeket két fordulóban, először régión belül, majd országos szinten versenyeztetik egymással. Az NFH célja, hogy a fiatalok is fogékonyak legyenek a már megvalósult fejlesztésekre, illetve az ebben rejlő lehetőségekre. Ezek mellett - a hivatal tervei szerint - az unióval és a strukturális alapokkal kapcsolatos ismeretterjesztés is megjelenik majd az interaktív játékban.
A megvalósításra szóló közbeszerzés előzetes tájékoztatója már megjelent az EU hivatalos lapjában, Halm szerint az NFH már jóváhagyta a kiírást, így az egy-két héten belül megjelenik az internetes és a nyomtatott közbeszerzési értesítőkben. A játék a közbeszerzés lefolytatása, majd a fejlesztés után, leghamarabb a nyár elején, legkésőbb ősszel indul. Az NFH kommunikációs és partnerségi büdzséje tavaly 430 millió forint volt - ebből 300 milliót költenek most a játékra -, idén pedig 105 millió forint áll rendelkezésre.
A hivatal és az operatív programok irányító hatóságai - közös finanszírozásban - tavaly ősszel négy közbeszerzési eljárást írtak ki bruttó csaknem kétmilliárd forint értékben a strukturális alapok magyarországi eredményeinek kommunikációjára. A médiafelület-vásárlásra kiírt nettó 760 millió forint keretösszegű tendert a MindShare Médiaügynökség Kft. nyerte, a kommunikációs kampány rendezvényeinek szervezésére szóló, nettó 320 milliós pályázaton pedig a Sensation Produkció Kft. bizonyult a legjobbnak. A cikkek, riportok és műsorok készítésére, gyártására és elhelyezésére szóló 240 millió forintos tendert érvénytelennek nyilvánították, mivel az egyik jelentkező visszalépett, a másik ajánlata pedig nem felelt meg a kiíró elvárásainak.
Eredménytelenül zárult kommunikációs pályázatait újra meghirdette a hivatal, a kampány így legkorábban februárban indulhat. Az Európai Unió előírja, hogy a strukturális alapokból finanszírozott magyarországi fejlesztéseket széles körben - nem csak a pályázók és a potenciális pályázók, hanem az egész lakosság körében - be kell mutatni és ismertetni - mondta Halm Tamás, a Nemzeti Fejlesztési Hivatal (NFH) elnökhelyettese. A hivatal így idén 300 millió forintot költ magyar forrásból egy online játék-vetélkedő kifejlesztésére, lebonyolítására, üzemben tartására, valamint a hozzá kapcsolódó kommunikációs és médiafeladatok ellátása.
A játék célja, hogy megmozgassa a 14-18 éves korosztályt; a feladat az, hogy a fiatalok saját lakókörnyezetükben tervezzenek meg egy fejlesztést, majd ezeket két fordulóban, először régión belül, majd országos szinten versenyeztetik egymással. Az NFH célja, hogy a fiatalok is fogékonyak legyenek a már megvalósult fejlesztésekre, illetve az ebben rejlő lehetőségekre. Ezek mellett - a hivatal tervei szerint - az unióval és a strukturális alapokkal kapcsolatos ismeretterjesztés is megjelenik majd az interaktív játékban.
A megvalósításra szóló közbeszerzés előzetes tájékoztatója már megjelent az EU hivatalos lapjában, Halm szerint az NFH már jóváhagyta a kiírást, így az egy-két héten belül megjelenik az internetes és a nyomtatott közbeszerzési értesítőkben. A játék a közbeszerzés lefolytatása, majd a fejlesztés után, leghamarabb a nyár elején, legkésőbb ősszel indul. Az NFH kommunikációs és partnerségi büdzséje tavaly 430 millió forint volt - ebből 300 milliót költenek most a játékra -, idén pedig 105 millió forint áll rendelkezésre.
A hivatal és az operatív programok irányító hatóságai - közös finanszírozásban - tavaly ősszel négy közbeszerzési eljárást írtak ki bruttó csaknem kétmilliárd forint értékben a strukturális alapok magyarországi eredményeinek kommunikációjára. A médiafelület-vásárlásra kiírt nettó 760 millió forint keretösszegű tendert a MindShare Médiaügynökség Kft. nyerte, a kommunikációs kampány rendezvényeinek szervezésére szóló, nettó 320 milliós pályázaton pedig a Sensation Produkció Kft. bizonyult a legjobbnak. A cikkek, riportok és műsorok készítésére, gyártására és elhelyezésére szóló 240 millió forintos tendert érvénytelennek nyilvánították, mivel az egyik jelentkező visszalépett, a másik ajánlata pedig nem felelt meg a kiíró elvárásainak.