Napi Online

Uniós online játék indul háromszázmillió forintból

A Nemzeti Fejlesztési Hivatal a fiatalok érdeklődésének felkeltésére, európai uniós ismereteik bővítésére a nyáron interaktív online játékot indít.

Eredménytelenül zárult kommunikációs pályázatait újra meghirdette a hivatal, a kampány így legkorábban februárban indulhat. Az Európai Unió előírja, hogy a strukturális alapokból finanszírozott magyarországi fejlesztéseket széles körben - nem csak a pályázók és a potenciális pályázók, hanem az egész lakosság körében - be kell mutatni és ismertetni - mondta Halm Tamás, a Nemzeti Fejlesztési Hivatal (NFH) elnökhelyettese. A hivatal így idén 300 millió forintot költ magyar forrásból egy online játék-vetélkedő kifejlesztésére, lebonyolítására, üzemben tartására, valamint a hozzá kapcsolódó kommunikációs és médiafeladatok ellátása.

A játék célja, hogy megmozgassa a 14-18 éves korosztályt; a feladat az, hogy a fiatalok saját lakókörnyezetükben tervezzenek meg egy fejlesztést, majd ezeket két fordulóban, először régión belül, majd országos szinten versenyeztetik egymással. Az NFH célja, hogy a fiatalok is fogékonyak legyenek a már megvalósult fejlesztésekre, illetve az ebben rejlő lehetőségekre. Ezek mellett - a hivatal tervei szerint - az unióval és a strukturális alapokkal kapcsolatos ismeretterjesztés is megjelenik majd az interaktív játékban.

A megvalósításra szóló közbeszerzés előzetes tájékoztatója már megjelent az EU hivatalos lapjában, Halm szerint az NFH már jóváhagyta a kiírást, így az egy-két héten belül megjelenik az internetes és a nyomtatott közbeszerzési értesítőkben. A játék a közbeszerzés lefolytatása, majd a fejlesztés után, leghamarabb a nyár elején, legkésőbb ősszel indul. Az NFH kommunikációs és partnerségi büdzséje tavaly 430 millió forint volt - ebből 300 milliót költenek most a játékra -, idén pedig 105 millió forint áll rendelkezésre.

A hivatal és az operatív programok irányító hatóságai - közös finanszírozásban - tavaly ősszel négy közbeszerzési eljárást írtak ki bruttó csaknem kétmilliárd forint értékben a strukturális alapok magyarországi eredményeinek kommunikációjára. A médiafelület-vásárlásra kiírt nettó 760 millió forint keretösszegű tendert a MindShare Médiaügynökség Kft. nyerte, a kommunikációs kampány rendezvényeinek szervezésére szóló, nettó 320 milliós pályázaton pedig a Sensation Produkció Kft. bizonyult a legjobbnak. A cikkek, riportok és műsorok készítésére, gyártására és elhelyezésére szóló 240 millió forintos tendert érvénytelennek nyilvánították, mivel az egyik jelentkező visszalépett, a másik ajánlata pedig nem felelt meg a kiíró elvárásainak.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • HUmanEmber41st #4
    A politikusok már csak ilyenek..
  • Vorpal #3
    Az lenne a feladata, hogy kempelne a spawnpoint előtt és baserapelne, teamkillelne meg mittudomén amit szoktak.
  • Vorpal #2
    Ez a hülye unió az ilyen fszságok helyett inkább egy páneurópai kommunikációs csatornát dolgozhatna ki a polgárok felé mert most legyünk őszinték, már a hülyegyerek is tudja, hogy miből van a 12 csillag, de a francsem, hogy most ki, és mit szavazott meg brüsszelben. Mosthogy a UPC kellemsen levette az Euronewsot is a csatornájáról, énmárcsak ülök otthol és attól reszketek, hogy melyik hülye párt jut hatalomra itthol és küld az EU székekbe dilettánsabbnál dilettánsabb biztosokat, és még csak tudni sem fogunk róla. De szerepjáték az kell biztosan.
    Nevezzünk ki szerepjáték biztosokat is....
  • Bret #1
    Melyik párt, melyik kormány, milyen politikai szándékkal indítja?
    Melyik választás után szűnik meg a finanszírozás?
    Bizalmatlan vagyok

    Lógjon az összes politikus, egyáltalán nem vagyok véreskezű, csak nevelő célzattal gondolom. :)