SG.hu

Először jelent meg a Milka a weben

A Kraft Foods Hungária és a Starcom megbízásából a neo készítette az "Ünnepeld a telet a Milkával!"nyereményjátékot támogató online kampányt.

Először jelent meg kampánnyal a Milka márka a weben. Turza Judit, a Kraft Foods Hungária Kft. vállalati ügyek vezetője elmondta, hogy a kampány célja a figyelemfelhívás volt a Milka téli nyereményjátékára, valamint az érdeklődők informálása. Tartalmi beépülés jellegű megjelenések és az offline kreatívnak megfelelő adventi naptár ablakait és fiókjait idéző bannerek terelték a felhasználókat a Milka promóciós weboldalára. A médiafeladatok ellátása mellett a Neo Interactive készítette a kampány kreatívjait is, míg a promóciós belső oldalt a Human Telex tervezte.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Cleawer #4
    nemtom ,de én a Boci csokit szeretem,kellemesen finom(legalábbis mikor utoljára ettem 4 hónapja)
  • Tbone #3
    En meg azt utalom, alig lehet rendes csokit kapni. Az osszes telapofigura es baratai ment a kukaba, mert azok valami borzalmas dologbol vannak. Ami nem tartalmaz kakaovajat, az nem csoki. Pont.
  • EvilDevil #2
    hülyeség...
    Egyébként a magyarországon kapható Milka csokikat
    Lengyelországban gyártják... gondolom elég sok országba szállítanak

    én sokszor eszek milka csokit és nincs mellékize...
  • noss #1
    Magyarországon a milka-csokik minősége borzalmas, már-már undorító. Pedig sokan ezt tartják A Csokinak. Mindegyiken érződik a műanyag íz.