SG.hu
Először jelent meg a Milka a weben
A Kraft Foods Hungária és a Starcom megbízásából a neo készítette az "Ünnepeld a telet a Milkával!"nyereményjátékot támogató online kampányt.
Először jelent meg kampánnyal a Milka márka a weben. Turza Judit, a Kraft Foods Hungária Kft. vállalati ügyek vezetője elmondta, hogy a kampány célja a figyelemfelhívás volt a Milka téli nyereményjátékára, valamint az érdeklődők informálása. Tartalmi beépülés jellegű megjelenések és az offline kreatívnak megfelelő adventi naptár ablakait és fiókjait idéző bannerek terelték a felhasználókat a Milka promóciós weboldalára. A médiafeladatok ellátása mellett a Neo Interactive készítette a kampány kreatívjait is, míg a promóciós belső oldalt a Human Telex tervezte.
Először jelent meg kampánnyal a Milka márka a weben. Turza Judit, a Kraft Foods Hungária Kft. vállalati ügyek vezetője elmondta, hogy a kampány célja a figyelemfelhívás volt a Milka téli nyereményjátékára, valamint az érdeklődők informálása. Tartalmi beépülés jellegű megjelenések és az offline kreatívnak megfelelő adventi naptár ablakait és fiókjait idéző bannerek terelték a felhasználókat a Milka promóciós weboldalára. A médiafeladatok ellátása mellett a Neo Interactive készítette a kampány kreatívjait is, míg a promóciós belső oldalt a Human Telex tervezte.