SG.hu
A Cisco áll a vállalati hangkommunikáció piacának élén
A Synergy Research tanulmánya szerint a Cisco 2005. harmadik negyedévében a hangkommunikációs piacon elért összbevételével megelőzte a hagyományos IP-alközpontok és TDM alapú telefonrendszerek összes többi szállítóját.
Az ágazat vezető piackutató cége, a Synergy Research Group tanulmánya megállapította, hogy a Cisco Systems a 2005. harmadik negyedévében elért összbevételével az első helyet foglalja el azoknak a vállalati hangkommunikációs megoldásoknak a nemzetközi piacán, amelyek felölelik mind az IP alapú, mind pedig a hagyományos vonalkapcsolt rendszereket.
A Synergy Research Group "Piaci részesedések a vállalati hangkommunikációban 2005. harmadik negyedévében" című jelentésében beszámol arról, hogy a Cisco az IP-kommunikációs termékek eladása terén megelőzte minden versenytársát. A Cisco ugyan már évek óta vezető helyet foglal el az IP-telefónia piacán, de ez az első alkalom, hogy több IP-hangátviteli megoldást adott el, mint az összes többi gyártó IP, hibrid és TDM (időosztásos multiplexelés) alapú alközpontos telefonrendszere együttvéve.
"Ez a siker arról tanúskodik, hogy az IP-telefónia most már valóban bevonult a köztudatba" - mondta Jeremy Duke, a Synergy Research Group elnök-vezérigazgatója. "A Cisco nem is olyan régen, 1999-ben lépett a hangkommunikáció piacára, ezért komoly fegyvertény, hogy mindössze hat év leforgása alatt az első helyre küzdötte fel magát neves nemzetközi versenytársai szoros mezőnyében. A Cisco tartós kereskedelmi sikere arról tanúskodik, hogy az IP alapú hangátviteli megoldások egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a felhasználók körében, és jól demonstrálja azok költségelőnyeit és termelékenységnövelő hatását."
A vállalat eddig világszerte több mint hatmillió IP-telefont adott el. A cég üzleti hangkommunikációs megoldásait alkalmazó ügyfeleinek száma világszerte meghaladja a 30 ezret; köztük több mint 80 olyan cég van, amely ötezernél több IP-telefont állított rendszerbe. A Cisco jelenleg közel 12 ezer hagyományos telefonkészüléket vált ki naponta, így a vállalati felhasználóknak módjukban áll megtapasztalni az új kommunikációs rendszerek nyújtotta fokozott termelékenységet, nagyobb rugalmasságot és könnyebb kezelhetőséget.
"Büszkék vagyunk arra, hogy az első alkalommal sikerült lekörözni versenytársainkat a vállalati hangkommunikációs piacon" - mondta Don Proctor, a Cisco hangátviteli technológiai csoportjának igazgatóhelyettese. "Bár ez még csak az ágazatban várható trendváltás kezdete, minden nap egyre több felhasználó ismeri fel, hogy milyen előnyökben részesülhet a Cisco megoldásai, partnerei és támogatása révén."
Az ágazat vezető piackutató cége, a Synergy Research Group tanulmánya megállapította, hogy a Cisco Systems a 2005. harmadik negyedévében elért összbevételével az első helyet foglalja el azoknak a vállalati hangkommunikációs megoldásoknak a nemzetközi piacán, amelyek felölelik mind az IP alapú, mind pedig a hagyományos vonalkapcsolt rendszereket.
A Synergy Research Group "Piaci részesedések a vállalati hangkommunikációban 2005. harmadik negyedévében" című jelentésében beszámol arról, hogy a Cisco az IP-kommunikációs termékek eladása terén megelőzte minden versenytársát. A Cisco ugyan már évek óta vezető helyet foglal el az IP-telefónia piacán, de ez az első alkalom, hogy több IP-hangátviteli megoldást adott el, mint az összes többi gyártó IP, hibrid és TDM (időosztásos multiplexelés) alapú alközpontos telefonrendszere együttvéve.
"Ez a siker arról tanúskodik, hogy az IP-telefónia most már valóban bevonult a köztudatba" - mondta Jeremy Duke, a Synergy Research Group elnök-vezérigazgatója. "A Cisco nem is olyan régen, 1999-ben lépett a hangkommunikáció piacára, ezért komoly fegyvertény, hogy mindössze hat év leforgása alatt az első helyre küzdötte fel magát neves nemzetközi versenytársai szoros mezőnyében. A Cisco tartós kereskedelmi sikere arról tanúskodik, hogy az IP alapú hangátviteli megoldások egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a felhasználók körében, és jól demonstrálja azok költségelőnyeit és termelékenységnövelő hatását."
A vállalat eddig világszerte több mint hatmillió IP-telefont adott el. A cég üzleti hangkommunikációs megoldásait alkalmazó ügyfeleinek száma világszerte meghaladja a 30 ezret; köztük több mint 80 olyan cég van, amely ötezernél több IP-telefont állított rendszerbe. A Cisco jelenleg közel 12 ezer hagyományos telefonkészüléket vált ki naponta, így a vállalati felhasználóknak módjukban áll megtapasztalni az új kommunikációs rendszerek nyújtotta fokozott termelékenységet, nagyobb rugalmasságot és könnyebb kezelhetőséget.
"Büszkék vagyunk arra, hogy az első alkalommal sikerült lekörözni versenytársainkat a vállalati hangkommunikációs piacon" - mondta Don Proctor, a Cisco hangátviteli technológiai csoportjának igazgatóhelyettese. "Bár ez még csak az ágazatban várható trendváltás kezdete, minden nap egyre több felhasználó ismeri fel, hogy milyen előnyökben részesülhet a Cisco megoldásai, partnerei és támogatása révén."