Napi Online
Új elemekkel bővül a Klip
A Klip regisztrált ügyfelei már most is ingyenesen hívhatják egymást az interneten történő csevegés során, videotelefonálhatnak is egymással, sőt, még chatelhetnek is, ha úgy tartja a kedvük.
Jelenleg a következőket nyújtja a Klip:
- Ingyenes hívás az interneten a Klip regisztrált használói között (e-mail vagy virtuális azonosító alapján). Ha az ügyfél egy másik Klip-felhasználót hív fel, mindaddig ingyenes a hívása, amíg mindketten az IP-hálózaton belül vannak.
- Hangüzenet: nem vesznek el a felhasználó üzenetei még akkor sem, ha éppen nem érhető el az interneten keresztül, és ezért nem tudja fogadni a beérkező hívásokat. Az üzeneteket e-mailben, csatolt fájlként továbbítja a rendszer a felhasználó által megadott e-mail-postafiókba.
- Webes címtár: a webes címtárban tárolhatók a partnerek adatai. Ezen a felületen látja a felhasználó, hogy éppen melyik partnere online vagy offline, és innen küldhető közvetlenül e-mail, meghívás chatelésre vagy beszélgetésre.
- Chat: a Klip szolgáltatás klasszikus chatelésre is használható.
- Videofon: a szolgáltatás használatával internetes videotelefonálásra is lehetőség van, amennyiben az ügyfélnek van webkamerája.
- Konferenciahívás: a Klippel egyidejűleg több párhuzamos internetes hívás is lebonyolítható. A beszélgetések számát a sávszélesség határozza meg. A konferenciahíváshoz szükséges, hogy minden résztvevő a Klip alkalmazását használja.
Decembertől a T-Com további elemekkel bővíti a szolgáltatást, összekötve ezt egy felhasználói teszttel. Már nemcsak az IP-hálózaton belül, de vezetékes és mobilirányban is lehetőség lesz hívásokat indítani. Továbbá a T-Comtól kapott 06-21-es hívószámnak köszönhetően a Klip szolgáltatást használó ügyfelek vezetékes és mobilirányból is hívhatóvá válnak. A Klip-felhasználók közötti, IP-hálózaton belüli hívások ingyenesek maradnak. A vezetékes számok hívásánál nem különböztetnek meg helyi vagy távolsági hívást.
Az IP-hálózaton kívüli hívásoknál megkülönböztetnek csúcsidőt és csúcsidőn kívüli időszakot. A díjazás másodpercalapon történik. A szolgáltatásnak nincsen havidíja és nincs kapcsolási díj sem. A hívásokért az ügyfél kétféle módon tud majd fizetni. Pre-paid (előre történő) fizetés esetén az ügyfél a szolgáltatás igénybevétele előtt bankkártyával töltheti fel számlaegyenlegét a honlapon keresztül. A T-Com számlakapcsolattal rendelkező ügyfelek a szolgáltatás díját utólag (post paid) is kiegyenlíthetik, a szolgáltatás díja a havi T-Com-számlán fog jól elkülönítve megjelenni.
A T-Com olyan eszközökkel jelenik meg, amelyek segítségével az ügyfél úgy tudja használni internetes telefonját, hogy nem kell közben a számítógépét bekapcsolva tartania. Az eszközökhöz egy szabványos telefont lehet csatlakoztatni, és annak a segítségével kerülnek továbbításra a hívások az interneten keresztül. Az eszközök megvásárolhatók lesznek a T-Com online áruházában, a T-Pont üzletekben és a nagyobb áruházakban.
A cég még várhatóan ebben az évben megjelenik a piacon Klip Pro csomagjával, amely kész VoIP-megoldást kínál, elsősorban az üzleti ügyfelek részére. A csomag minden olyan technikai eszközt tartalmaz, amelyre az ügyfélnek szüksége van a számítógép nélküli internetalapú hangszolgáltatás használatához.
Jelenleg a következőket nyújtja a Klip:
- Ingyenes hívás az interneten a Klip regisztrált használói között (e-mail vagy virtuális azonosító alapján). Ha az ügyfél egy másik Klip-felhasználót hív fel, mindaddig ingyenes a hívása, amíg mindketten az IP-hálózaton belül vannak.
- Hangüzenet: nem vesznek el a felhasználó üzenetei még akkor sem, ha éppen nem érhető el az interneten keresztül, és ezért nem tudja fogadni a beérkező hívásokat. Az üzeneteket e-mailben, csatolt fájlként továbbítja a rendszer a felhasználó által megadott e-mail-postafiókba.
- Webes címtár: a webes címtárban tárolhatók a partnerek adatai. Ezen a felületen látja a felhasználó, hogy éppen melyik partnere online vagy offline, és innen küldhető közvetlenül e-mail, meghívás chatelésre vagy beszélgetésre.
- Chat: a Klip szolgáltatás klasszikus chatelésre is használható.
- Videofon: a szolgáltatás használatával internetes videotelefonálásra is lehetőség van, amennyiben az ügyfélnek van webkamerája.
- Konferenciahívás: a Klippel egyidejűleg több párhuzamos internetes hívás is lebonyolítható. A beszélgetések számát a sávszélesség határozza meg. A konferenciahíváshoz szükséges, hogy minden résztvevő a Klip alkalmazását használja.
Decembertől a T-Com további elemekkel bővíti a szolgáltatást, összekötve ezt egy felhasználói teszttel. Már nemcsak az IP-hálózaton belül, de vezetékes és mobilirányban is lehetőség lesz hívásokat indítani. Továbbá a T-Comtól kapott 06-21-es hívószámnak köszönhetően a Klip szolgáltatást használó ügyfelek vezetékes és mobilirányból is hívhatóvá válnak. A Klip-felhasználók közötti, IP-hálózaton belüli hívások ingyenesek maradnak. A vezetékes számok hívásánál nem különböztetnek meg helyi vagy távolsági hívást.
Az IP-hálózaton kívüli hívásoknál megkülönböztetnek csúcsidőt és csúcsidőn kívüli időszakot. A díjazás másodpercalapon történik. A szolgáltatásnak nincsen havidíja és nincs kapcsolási díj sem. A hívásokért az ügyfél kétféle módon tud majd fizetni. Pre-paid (előre történő) fizetés esetén az ügyfél a szolgáltatás igénybevétele előtt bankkártyával töltheti fel számlaegyenlegét a honlapon keresztül. A T-Com számlakapcsolattal rendelkező ügyfelek a szolgáltatás díját utólag (post paid) is kiegyenlíthetik, a szolgáltatás díja a havi T-Com-számlán fog jól elkülönítve megjelenni.
A T-Com olyan eszközökkel jelenik meg, amelyek segítségével az ügyfél úgy tudja használni internetes telefonját, hogy nem kell közben a számítógépét bekapcsolva tartania. Az eszközökhöz egy szabványos telefont lehet csatlakoztatni, és annak a segítségével kerülnek továbbításra a hívások az interneten keresztül. Az eszközök megvásárolhatók lesznek a T-Com online áruházában, a T-Pont üzletekben és a nagyobb áruházakban.
A cég még várhatóan ebben az évben megjelenik a piacon Klip Pro csomagjával, amely kész VoIP-megoldást kínál, elsősorban az üzleti ügyfelek részére. A csomag minden olyan technikai eszközt tartalmaz, amelyre az ügyfélnek szüksége van a számítógép nélküli internetalapú hangszolgáltatás használatához.