MTI
Zuhan a folyadékkristályos képernyők ára
A dél-koreai LG és a holland Philis folyadékkristályos síkképernyőket(LCD) gyártó közös vállalkozása a rendkívüli nemzetközi keresletnek köszönhetően tavalyi eredményeit részben tudta túlszárnyalni.
Az idei harmadik negyedévben csaknem felével javult forgalma. Az adózott eredmény azonban az egy évvel korábbihoz képest 22 százalékkal visszaesett, bár jelentősen nőtt a megelőző évnegyedhez képest - hozták nyilvánosságra kedden.
Az éves szintű romlás okaként azt közölték, hogy a folyadékkristályos kijelzők ára szinte összeomlott: egy négyzetméterre számolva 26 százalékkal estek az árak egy év alatt. A tendenciában az idén nem vár változást az LG Philips, a világ második számú LCD-gyártója, viszont szállításaiban jövőre is 50-70 százalékos növekedésre számít. Megkezdi 42 colos és ennél nagyobb termékei negyedik generációjának gyártását, mely fajlagos gyártási költségeit csökkenti.
Az elmúlt, azaz harmadik negyedévében nagy helyi vetélytársa, a Samsung adózott eredménye is éppen 22 százalékkal esett.
Az idei harmadik negyedévben csaknem felével javult forgalma. Az adózott eredmény azonban az egy évvel korábbihoz képest 22 százalékkal visszaesett, bár jelentősen nőtt a megelőző évnegyedhez képest - hozták nyilvánosságra kedden.
Az éves szintű romlás okaként azt közölték, hogy a folyadékkristályos kijelzők ára szinte összeomlott: egy négyzetméterre számolva 26 százalékkal estek az árak egy év alatt. A tendenciában az idén nem vár változást az LG Philips, a világ második számú LCD-gyártója, viszont szállításaiban jövőre is 50-70 százalékos növekedésre számít. Megkezdi 42 colos és ennél nagyobb termékei negyedik generációjának gyártását, mely fajlagos gyártási költségeit csökkenti.
Az elmúlt, azaz harmadik negyedévében nagy helyi vetélytársa, a Samsung adózott eredménye is éppen 22 százalékkal esett.