SG.hu
Az Ericsson a szélessávú üzletág jövőjéről
A Szélessávú Világfórum Európai Ülése, 2005 (BBWF05) elnevezésű rendezvényen az Ericsson bemutatta, hogyan generálhatnak a hálózatüzemeltetők új bevételi forrásokat a legújabb vezetékes és vezeték nélküli, szélessávú technológiáknak köszönhetően.
Az elkövetkezendő öt évben a nagyteljesítményű szélessáv várhatóan a távközlési iparág egyik leggyorsabban növekvő szegmensévé válik. A fogyasztók igénye a szélessávra és a mobilitásra a távközlésben: ez a két kulcsfontosságú tényező, amely a szolgáltatókat mind a személyes, mind az üzleti felhasználást megcélzó termékkínálatuk kiterjesztésére ösztönzi.
Termékei (szoftveres telefonos kapcsolóberendezés, IMS és Ethernet DSL-hozzáférés) révén a vállalat a nagy teljesítményű, szélessávú megoldások szállítóinak élvonalában foglal helyet. Lehetővé teszi a szolgáltatóknak az ún. triple play szolgáltatás bevezetését, kihasználva az IP-tévé iránti növekvő igényt és a teljesen IP-alapú hálózatokra való áttérést.
A rendezvényen az Ericsson bemutatta a mobil szélessávban rejlő lehetőségeket is, ahol a legújabb 3G-technológiák - mint például a HSDPA - segítségével a szolgáltatók innovatív szolgáltatások és alkalmazások nagy választékát nyújthatják ügyfeleik számára, mint például televíziózás mobiltelefonos és szélessávú internetes hozzáférésen. Ez új bevételi forrásokat és üzleti modelleket teremt. A vállalati szegmensben a mobilitáson és a szélessávon alapuló kommunikációs szolgáltatások nagy mértékben növelhetik a szervezetek és vállalatok termelékenységét.
Egyesítve a vállalati és mobilhálózatok, illetve a mobilkészülékek és -alkalmazások fejlesztése terén szerzett tudását, véleményük szerint az Ericsson egyedülálló pozícióban van ahhoz, hogy kielégítse a mobilitás iránti igényeket.
Az elkövetkezendő öt évben a nagyteljesítményű szélessáv várhatóan a távközlési iparág egyik leggyorsabban növekvő szegmensévé válik. A fogyasztók igénye a szélessávra és a mobilitásra a távközlésben: ez a két kulcsfontosságú tényező, amely a szolgáltatókat mind a személyes, mind az üzleti felhasználást megcélzó termékkínálatuk kiterjesztésére ösztönzi.
Termékei (szoftveres telefonos kapcsolóberendezés, IMS és Ethernet DSL-hozzáférés) révén a vállalat a nagy teljesítményű, szélessávú megoldások szállítóinak élvonalában foglal helyet. Lehetővé teszi a szolgáltatóknak az ún. triple play szolgáltatás bevezetését, kihasználva az IP-tévé iránti növekvő igényt és a teljesen IP-alapú hálózatokra való áttérést.
A rendezvényen az Ericsson bemutatta a mobil szélessávban rejlő lehetőségeket is, ahol a legújabb 3G-technológiák - mint például a HSDPA - segítségével a szolgáltatók innovatív szolgáltatások és alkalmazások nagy választékát nyújthatják ügyfeleik számára, mint például televíziózás mobiltelefonos és szélessávú internetes hozzáférésen. Ez új bevételi forrásokat és üzleti modelleket teremt. A vállalati szegmensben a mobilitáson és a szélessávon alapuló kommunikációs szolgáltatások nagy mértékben növelhetik a szervezetek és vállalatok termelékenységét.
Egyesítve a vállalati és mobilhálózatok, illetve a mobilkészülékek és -alkalmazások fejlesztése terén szerzett tudását, véleményük szerint az Ericsson egyedülálló pozícióban van ahhoz, hogy kielégítse a mobilitás iránti igényeket.