SG.hu

Közösségi portált indít a Sanoma Budapest

2005 októberétől a Sanoma Budapest Kiadói Rt. Új Média divíziója elindította új közösségi portálját HotDog.hu néven. A kiadó a site indításával a fiatal, 14-29 éves célcsoporthoz szól. Azoknak az aktív internet-használóknak kíván találkozási pontot biztosítani, akik számára fontos az önkifejezés.

A HotDog.hu a Sanoma Budapest saját fejlesztésű site-ja, melynek indítását többhónapos tervezői munka, fejlesztés és piackutatás előzte meg. A HotDog.hu portál vezetője Vidó Viktor, aki a Startlapnál illetve a Lap.hu mozgalomnál szerzett tapasztalatait használta fel a termék koncepcionális tervezése és kivitelezése során. A néhány hete próba üzemmódban működő portált elsők között a Startlapot szerkesztő Lap.hu mozgalom tagjai és az interneten aktívan ténykedő érdeklődők tesztelhették, melynek következtében a regisztrálók száma mostanra már meghaladja a 2 000-et.

A közösségi site-ok létrehozása új irányzat az internet világában. A HotDog.hu célja, hogy a leglátogatottabb közösségi portál legyen a magyar internet felhasználó fiatalok körében. A site tagjai nem hagyományos médiafogyasztók, sokkal inkább témaalkotók, trendteremtők. A HotDog.hu olyan, amilyenné tagjai formálják, hiszen a látogatók azt a tartalmat fogyasztják, amit maguk állítanak elő a site szolgáltatásainak segítségével.

A HotDog.hu emellett szövevényes, izgalmas kapcsolatépítő rendszer is egyben, amely a kétfős párbeszéd mellett támogatja kommunikációs csoportok létrehozását, de mindenek előtt teret ad az egyéni és a csoportos önkifejezéshez. A HotDog.hu regisztrált tagja létrehozhat saját blogsite-ot, készíthet magazint, fotóalbumot, véleményt nyilváníthat aktuális kérdésekben, hozzászólhat fórumokhoz. A site alkalmas arra is, hogy baráti társaságok saját, zárt közösségi fórumot hozzanak létre, amely csak számukra elérhető. Ezen lehetőségek mellett új, máshol ritkán vagy egyáltalán nem látott eszközök is helyet kaptak a HotDogon. A portál hatalmas, pulzáló és élő világ, melyet alkotói, a HotDog.hu tagjai tartanak életben, formálnak, fejlesztenek. Az aktív tagok pedig elismerésre számíthatnak. Minden interakcióért HotDog pont jár, amely levásárolható a portál saját boltjában, továbbá lehetőség van különböző jelvények megszerzésére is, melyek virtuálisan vagy épp a valóságban is a felhasználóhoz kerülnek.

A HotDog.hu-n hetente jelennek meg ismert arcok, sztárok, véleményvezérek, VIP vendégek, akikkel a tagok online kapcsolatba kerülhetnek, kommunikálhatnak. Nem utolsó sorban pedig szinte minden nap van nyereményjáték, verseny, melyen bárki megmérettetheti magát méghozzá HotDog pontokért vagy értékes nyereményekért. A szerkesztőség kiemelt feladata, hogy a tagok által létrehozott tartalmakat a site-on belül népszerűsítése, rovatain keresztül reprezentálja. A közösség életét folyamatos ügyfélszolgálat és moderátori munka segíti.

A HotDog.hu specifikációját és az üzleti modell kidolgozását a Sanoma Budapest a Carnation tanácsadóival közösen végezte. A portál arculattervezési feladataira kiírt tender győzteseként a Carnation tervezte a HotDog.hu logóját, valamint a portál arculati koncepcióját, amely alapján a Sanoma házon belül alakította ki annak végleges megjelenését. A site fejlesztését a Webstar Csoport végezte. A HotDog.hu bevezető kampányának koncepcióját és az online kreatív anyagok zömét szintén a Carnation készítette.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • ssdb #1
    Jónak néz ki..