SG.hu

Nevet vált és megújul a Médiafigyelő

2005. szeptember 21-től Marketing&Media néven, új tartalommal és formátumban jelenik meg a Médiafigyelő. A megújult, kétheti gyakorisággal megjelenő magazin friss hangvételű, izgalmas, változatos tartalmú, átfogó szakmai körképet adó, megjelenésében is professzionális lap.

Közel 9 éves pályafutása után átalakul a médiapiac nélkülözhetetlen szakmai lapja, a Médiafigyelő és szeptember közepétől Marketing&Media néven lesz elérhető a médiában, illetve a marketing területén dolgozó szakemberek számára. Az új magazin friss hangvételű, izgalmas, változatos tartalmú, átfogó szakmai körképet adó, mindamellett megjelenésében is professzionális lap, amely elődjéhez hasonlóan a Sanoma Budapest Kiadói Rt. gondozásában jelenik meg. A magazin főszerkesztője és egyben lapigazgatója Nyomárkay Kázmér, aki a Sanoma Budapest további hat kiadványának lapigazgatója.

A Marketing&Media pilléreit a legfontosabb tendenciákat bemutató, átfogó cikkek, és a friss hírek, kutatási eredmények, valamint a piaci elemzések és mutatók alkotják. Az új magazinban a szerkesztőségi oldalak másfél-, kétszeres mennyiségben lesznek a korábbi laphoz képest. Bővül a nemzetközi tartalom. Újdonság lesz továbbá januártól a külön is lefűzhető, 12 oldalas Barométer-melléklet, amely piaci szakemberek bevonásával a TNS, az AGB, a TV2 kutatási osztályának anyagaiból válogatott adatokkal szolgál a marketing és média világából.

A magazin kivételes szerkesztőbizottsági gárdával büszkélkedhet. Az újonnan felállt szerkesztőbizottságban szerkesztőségi tanácsadókként a magazin három fő területének - nagyvállalatok, média és ügynökségek - szakértői is képviseltetik magukat.

Nagyvállalati oldalról Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója, Nagy Bálint, a T-Com kommunikációs igazgatója, valamint Gál László, a Beiersdorf marketingigazgatója, a média részéről Várdy Zoltán, a TV2 kereskedelmi igazgatója, Módos Márton, az Info Rádió ügyvezető igazgatója, May József, a Sanoma kereskedelmi igazgatója és Vidus Gabriella, az RTL Klub kereskedelmi igazgatója, az ügynökségek oldaláról pedig Barna Tamás, a Republic of Art ügyvezetője, és Macher Szabolcs, az OMD ügyvezetője erősíti a teamet. A tudományos életet Dr. Bauer András, a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszékének vezetője képviseli.

Az új magazin online is olvasható lesz. A Marketing&Media Online a FigyelőNet marketing alrovataként, és önállóan a www.marketingmedia.hu címről lesz elérhető a világhálón. A látogatók naponta friss hírekkel találkozhatnak, amelyek közül a jelentősebbekről részletesebben a magazin hírrovata is beszámol majd.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!