MTI
Kiszáll a Magyar Telekom a Multipont programból
Szeptember 1-től már nem ad pontokat a telefonszámlák és a T-Pontokban Multipont kártyával történő vásárlások után a Magyar Telekom (T-Com), a Fotex pedig szeptembertől csak pontbeváltóként vesz részt a programban - tájékoztatta ügyfeleit az OTP Bank a napokban.
A T-Com - még Matáv néven - az OTP Bank és a Mol mellett alapító tagja volt a 2001 novemberében elindított törzsvásárlói programnak, amelyhez 2003 szeptemberében a Fotex is csatlakozott. A kiszállását a társaság az MTI-nek azzal indokolta, hogy a közelmúltban az általános megújulás részeként név- és márkaváltásra került sor, ami jelentős üzletpolitikai változásokkal jár együtt. Az erős versenyhelyzet miatt a T-Comnak más struktúrájú és tartalmú hűségprogramra van szüksége, amelynek bevezetése még az idén várható, tartalma azonban egyelőre nem publikus.
A bankkártya-alapú Multipont program lényege, hogy az ahhoz csatlakozott társaságok ügyfelei az OTP Bank által kibocsátott Multipont kártyák használatával pontokat gyűjthetnek (1 pont = 1 forint), amelyekért termékeket vagy szolgáltatásokat vásárolhatnak. A társaságok lemondanak bevételük egy részéről az ügyfelek javára, ami az OTP Bank esetében például átlagosan a kereskedői jutalék negyedét jelenti. Az OTP Bank a program keretében betéti alapú, a C hitelhez kapcsolódó és valódi hitelkártyát is kibocsát.
Hargitainé Várhegyi Teréz, az OTP Bank kártyaüzletágának ügyvezető igazgatója elmondta, a hitelintézet eddig összesen 385 ezer bankkártyát bocsátott ki a Multipont programban, ezek 80 százaléka Maestro típusú betéti kártya, a többi hitelkártya. Az ügyvezető igazgató szerint a program eredeti célkitűzése, a kártyával való vásárlások ösztönzése teljesült. A hitelintézet már keresi az új partnereket a programhoz.
A T-Com - még Matáv néven - az OTP Bank és a Mol mellett alapító tagja volt a 2001 novemberében elindított törzsvásárlói programnak, amelyhez 2003 szeptemberében a Fotex is csatlakozott. A kiszállását a társaság az MTI-nek azzal indokolta, hogy a közelmúltban az általános megújulás részeként név- és márkaváltásra került sor, ami jelentős üzletpolitikai változásokkal jár együtt. Az erős versenyhelyzet miatt a T-Comnak más struktúrájú és tartalmú hűségprogramra van szüksége, amelynek bevezetése még az idén várható, tartalma azonban egyelőre nem publikus.
A bankkártya-alapú Multipont program lényege, hogy az ahhoz csatlakozott társaságok ügyfelei az OTP Bank által kibocsátott Multipont kártyák használatával pontokat gyűjthetnek (1 pont = 1 forint), amelyekért termékeket vagy szolgáltatásokat vásárolhatnak. A társaságok lemondanak bevételük egy részéről az ügyfelek javára, ami az OTP Bank esetében például átlagosan a kereskedői jutalék negyedét jelenti. Az OTP Bank a program keretében betéti alapú, a C hitelhez kapcsolódó és valódi hitelkártyát is kibocsát.
Hargitainé Várhegyi Teréz, az OTP Bank kártyaüzletágának ügyvezető igazgatója elmondta, a hitelintézet eddig összesen 385 ezer bankkártyát bocsátott ki a Multipont programban, ezek 80 százaléka Maestro típusú betéti kártya, a többi hitelkártya. Az ügyvezető igazgató szerint a program eredeti célkitűzése, a kártyával való vásárlások ösztönzése teljesült. A hitelintézet már keresi az új partnereket a programhoz.