SG.hu
Hirdetéselemző szolgáltatást indít az NRC
Az NRC Piackutató - a TNS Hungary és az iAudit International együttműködésével - internetes hirdetéselemző és látogatottság vizsgáló szolgáltatást vezet be a magyar piacra.
A szeptembertől elérhető megoldások segítségével a hazai portálok napi frissítéssel informálódhatnak látogatóik összetételéről, a hirdetők pedig részletes adatokhoz juthatnak arról, hogy az egyes online hirdetési kampányaik milyen összetételű látogatócsoportokat értek el és milyen átkattintási arányokat eredményeztek.
A vállalat közleménye szerint a közvetlen visszajelzés hiánya állandó problémája minden honlapmenedzsernek és marketingesnek. "Mivel érezzük az információhiányt a piacon, úgy döntöttünk, hogy partnereinkkel közösen behozzuk az iAudit nemzetközi szolgáltatását a magyar piacra, ezzel is segítve a hazai online hirdetési világ növekedését." - nyilatkozta Klenovszki János, az NRC Piackutató ügyvezetője, aki szerint az új szolgáltatások növelik majd az online hirdetések mérhetőségét, ezáltal pedig újabb hirdetőket kapcsolnak be az internet világába.
"Mint ahogy a TNS korábbi törekvései is jelzik: a vállalat nagyobb figyelmet kíván fordítani a médiakutatások iránt. Az iAudit szolgáltatás bevezetésével szeretnénk a jelenleg működő rendszereken túlmutató megoldást kínálni az Internet piaci szereplőinek. Azt gondolom, hogy az eddigieknél komplexebb információs visszajelzőrendszer kialakítása további lendületet ad az internet fejlődésének." - tette hozzá Duránszkai Gábor, a TNS Hungary ügyvezető igazgatója.
A szeptembertől elérhető megoldások segítségével a hazai portálok napi frissítéssel informálódhatnak látogatóik összetételéről, a hirdetők pedig részletes adatokhoz juthatnak arról, hogy az egyes online hirdetési kampányaik milyen összetételű látogatócsoportokat értek el és milyen átkattintási arányokat eredményeztek.
A vállalat közleménye szerint a közvetlen visszajelzés hiánya állandó problémája minden honlapmenedzsernek és marketingesnek. "Mivel érezzük az információhiányt a piacon, úgy döntöttünk, hogy partnereinkkel közösen behozzuk az iAudit nemzetközi szolgáltatását a magyar piacra, ezzel is segítve a hazai online hirdetési világ növekedését." - nyilatkozta Klenovszki János, az NRC Piackutató ügyvezetője, aki szerint az új szolgáltatások növelik majd az online hirdetések mérhetőségét, ezáltal pedig újabb hirdetőket kapcsolnak be az internet világába.
"Mint ahogy a TNS korábbi törekvései is jelzik: a vállalat nagyobb figyelmet kíván fordítani a médiakutatások iránt. Az iAudit szolgáltatás bevezetésével szeretnénk a jelenleg működő rendszereken túlmutató megoldást kínálni az Internet piaci szereplőinek. Azt gondolom, hogy az eddigieknél komplexebb információs visszajelzőrendszer kialakítása további lendületet ad az internet fejlődésének." - tette hozzá Duránszkai Gábor, a TNS Hungary ügyvezető igazgatója.