SG.hu
Új fejezetéhez érkezett a Sulinet program
A harmadik, frissen átalakított változattal folytatódik a nagy népszerűségnek örvendő Sulinet program.
A korábbiakhoz képest van néhány változás, de a lényeg - mely szerint mindenki jogosult vásárolni a Sulinet program választékából, és 60 ezer forintot ebből az adójából levonhat - nem változott. Balázs Attila ügyvezető, az egyik nyertes konzorcium, az EXPERT-PARTNER-LAP Stúdió tagjának, az Expert Computer Kft.-nek a munkatársa a nyertes pályázat kapcsán elmondta: miután a minisztérium úgy döntött, hogy nem hosszabbítja meg a Sulinet II szerződéseket - amiben az Expert Computer, még önállóan vett részt -, sejthető volt, hogy az elvárások sok tekintetben változnak majd.
A július elsején induló Sulinet III-ban csak azok a pályázatok lehettek sikeresek, amelyekben a pályázó a korábbinál hosszabb és átfogóbb jótállást vállalt. Új elemként jelentkezett a marketing tevékenységre vonatkozó előírás is. A minisztérium felmérése szerint a Sulinet program még mindig nem elég ismert az arra jogosult, tehát jószerével a teljes magyar lakosság körében. Ezért a pályázat kiírásakor kikötötték, hogy a sikeres pályázónak kötelessége marketingtevékenységet végezni a Sulinet kapcsán. Bővült továbbá a megvásárolható eszközök választéka, elsősorban a kész konfigurációk száma nőtt.
A korábbiakhoz képest van néhány változás, de a lényeg - mely szerint mindenki jogosult vásárolni a Sulinet program választékából, és 60 ezer forintot ebből az adójából levonhat - nem változott. Balázs Attila ügyvezető, az egyik nyertes konzorcium, az EXPERT-PARTNER-LAP Stúdió tagjának, az Expert Computer Kft.-nek a munkatársa a nyertes pályázat kapcsán elmondta: miután a minisztérium úgy döntött, hogy nem hosszabbítja meg a Sulinet II szerződéseket - amiben az Expert Computer, még önállóan vett részt -, sejthető volt, hogy az elvárások sok tekintetben változnak majd.
A július elsején induló Sulinet III-ban csak azok a pályázatok lehettek sikeresek, amelyekben a pályázó a korábbinál hosszabb és átfogóbb jótállást vállalt. Új elemként jelentkezett a marketing tevékenységre vonatkozó előírás is. A minisztérium felmérése szerint a Sulinet program még mindig nem elég ismert az arra jogosult, tehát jószerével a teljes magyar lakosság körében. Ezért a pályázat kiírásakor kikötötték, hogy a sikeres pályázónak kötelessége marketingtevékenységet végezni a Sulinet kapcsán. Bővült továbbá a megvásárolható eszközök választéka, elsősorban a kész konfigurációk száma nőtt.