SG.hu
VoIP-re vált a British Airways
A két év alatt megtérülő beruházás a légitársaság 14 ezer alkalmazottja között könnyíti meg a kapcsolattartást.
A Cisco Systems és a Prime Business Solutions bejelentette, hogy a British Airways, a világ egyik legnagyobb nemzetközi légitársasága nagyszabású hálózati projektet indít. A vállalatnál a légiközlekedési ágazat eddigi legnagyobb IP-telefonrendszere épül ki, amelyet a Cisco partnere, a Prime fejleszt és telepít. A projekt érdekessége, hogy ennek során talál gazdára a Cisco ötmilliomodik IP-telefonkészüléke.
A több millió font értékű IP-telefónia-rendszer a várakozások szerint - az alacsonyabb költségek és az egyazon hálózatba integrált hang- és adatkommunikáció révén - két év alatt megtérül. A British Airways összesen 8500 darab IP-telefont állít rendszerbe, amelyek Ethernet-hálózaton keresztül kapcsolódnak egymáshoz. A projekt 2006 márciusában fejeződik be.
Az IPT-rendszerrel kiküszöbölhetők az irodák közötti telefonálás költségei, és egyszerűbb, felügyelhető telefonszolgáltatás valósítható meg a vállalat egészében. Még jelentősebb előnyök várhatók azonban az alkalmazottak közti kommunikáció terén attól, hogy a webes önkiszolgáló alkalmazások és az üzenetek ezentúl IP-telefonról és a számítógépes terminálokról egyaránt elérhetők lesznek. Emellett a telefonrendszer hálózati lehetőségeinek köszönhetően a kommunikációs szolgáltatások gyorsabban és könnyebben helyezhetők át más helyszínre, például amikor a földi személyzetnek váratlanul egy másik beszállókapuhoz kell átköltöznie.
"Az új, rugalmas IP-telefónia hálózat révén kommunikációs rendszerünk az eddiginél jóval alacsonyabb költségszinten lesz üzemeltethető." - nyilatkozta Paul Coby, a British Airways informatikai igazgatója. "Az új integrált kommunikációs rendszer azt is megoldja, hogy díjnyertes önkiszolgáló alkalmazásainkat és az azokban tárolt információkat minden munkatársunk számára elérhetővé tehessük"- tette hozzá Coby.
"Az ötmilliomodik eladott Cisco telefon bizonyítéka az IP-telefónia iránti növekvő érdeklődésnek. Az ágazati piacelemzők nyilatkozataiból is kitűnik, hogy a technológia immár széles körben terjed" - mondta Chris Dedicoat, a Cisco európai, közel-keleti és afrikai részlegének értékesítésért felelős vezérigazgatója.
A Cisco Systems és a Prime Business Solutions bejelentette, hogy a British Airways, a világ egyik legnagyobb nemzetközi légitársasága nagyszabású hálózati projektet indít. A vállalatnál a légiközlekedési ágazat eddigi legnagyobb IP-telefonrendszere épül ki, amelyet a Cisco partnere, a Prime fejleszt és telepít. A projekt érdekessége, hogy ennek során talál gazdára a Cisco ötmilliomodik IP-telefonkészüléke.
A több millió font értékű IP-telefónia-rendszer a várakozások szerint - az alacsonyabb költségek és az egyazon hálózatba integrált hang- és adatkommunikáció révén - két év alatt megtérül. A British Airways összesen 8500 darab IP-telefont állít rendszerbe, amelyek Ethernet-hálózaton keresztül kapcsolódnak egymáshoz. A projekt 2006 márciusában fejeződik be.
Az IPT-rendszerrel kiküszöbölhetők az irodák közötti telefonálás költségei, és egyszerűbb, felügyelhető telefonszolgáltatás valósítható meg a vállalat egészében. Még jelentősebb előnyök várhatók azonban az alkalmazottak közti kommunikáció terén attól, hogy a webes önkiszolgáló alkalmazások és az üzenetek ezentúl IP-telefonról és a számítógépes terminálokról egyaránt elérhetők lesznek. Emellett a telefonrendszer hálózati lehetőségeinek köszönhetően a kommunikációs szolgáltatások gyorsabban és könnyebben helyezhetők át más helyszínre, például amikor a földi személyzetnek váratlanul egy másik beszállókapuhoz kell átköltöznie.
"Az új, rugalmas IP-telefónia hálózat révén kommunikációs rendszerünk az eddiginél jóval alacsonyabb költségszinten lesz üzemeltethető." - nyilatkozta Paul Coby, a British Airways informatikai igazgatója. "Az új integrált kommunikációs rendszer azt is megoldja, hogy díjnyertes önkiszolgáló alkalmazásainkat és az azokban tárolt információkat minden munkatársunk számára elérhetővé tehessük"- tette hozzá Coby.
"Az ötmilliomodik eladott Cisco telefon bizonyítéka az IP-telefónia iránti növekvő érdeklődésnek. Az ágazati piacelemzők nyilatkozataiból is kitűnik, hogy a technológia immár széles körben terjed" - mondta Chris Dedicoat, a Cisco európai, közel-keleti és afrikai részlegének értékesítésért felelős vezérigazgatója.