SG.hu

Avaya VoIP kisvállalatoknak is

Elsősorban kis- és középvállalatoknak szánt internet alapú, átfogó kommunikációs megoldáscsomag továbbfejlesztésével jelentkezett az Avaya.

Az Avaya Magyarország Kft. tapasztalatai szerint a cégek és az önkormányzatok akkor cserélik le a távközlési rendszerüket, ha ennek költségei legkésőbb másfél év alatt megtérülnek - mondta a cég kereskedelmi igazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón. Gáll Tamás elmondta: ha a megtérülés eléri vagy meghaladja a két évet, sokkal kisebb a hajlandóság a cserére még akkor is, ha az új rendszer sokkal többet tud a használtnál. Az vállalat tapasztalatai szerint az új, például internet alapú, IP-telefonok iránt nemcsak a cégek, hanem az önkormányzatok is érdeklődnek azért, mert használatukkal jelentős költségmegtakarítást érhetnek el.

Az Avaya az eseményen bemutatta az IP Office távközlési megoldásának legújabb, kis- és közepes vállalatok számára kifejlesztett változatát is. A fejlesztés - bár technológiájában is tartalmaz újszerű elemeket - elsősorban abban jeleskedik, hogy eleve a célcsoport számára optimalizálták. Az IP-telefónia bevezetése óta - mint minden új technológia - egyre olcsóbb, használata pedig egyre gazdaságosabb. Mára a kis- és középvállalatok is mérlegelik a bevezetését, hiszen a technológia alkalmazása azon túl, hogy az általa kínált széleskörű szolgáltatások javítják a vállalat versenyképességét, a kommunikációs költségek jelentős csökkentésével is járhat.

A vállalat közleménye szerint az all-in-one fejlesztés gyakorlatilag korlátlan kommunikációs lehetőséget kínál, miközben ennek költségei messze elmaradnak attól, amennyibe ez a hagyományos technológiával kerülne, sőt a cégek eddigi telefonszámlája is jelentősen csökkenthető. A rendszer nem csak hang- és adatkommunikációt bonyolít egyetlen csatornán, de külön kommunikációs hálózatra sincs szükség, hiszen minden adatátvitel a már meglévő céges hálózaton keresztül zajlik. Ezzel jelentősen csökkenthető a telephelyek közötti kommunikáció költsége, és számos szolgáltatás (például konferencia beszélgetés, ügyfélkapcsolat kezelés, üzenet közvetítés) a saját rendszeren keresztül is elérhető, amelyekért korábban a szolgáltató cégeknek kellett havidíjat fizetni.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!