MTI

A hirdetők a tévétől a net felé fordulnak

Az interneten megjelenő reklámokra évről-évre többet fognak költeni, s elsősorban a televíziós reklámok kárára - állapította meg Zenith Optimedia nemzetközi piackutató intézet.

Véleményük szerint a teljes piac a következő években is bővülés elé néz és két év múlva is a tévének jut a legnagyobb rész, világszerte a hirdetési büdzsék 37,8 százaléka kerül ide. Visszaesés mellett az újságok aránya ekkorra 29,3 százalékra tehető, míg az internetes reklámköltés kétszámjegyű növekedésre számíthat és 2007-re 4,4 százalékos részesedéssel bír majd.

Idén a globális reklámpiac 5,4 százalékkal növekedhet, jövőre és 2007-ben ennél nagyobb arányban. A világ GDP-jének csaknem 1 százalékát a reklámbevételek adják.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • winnie #4
    külföldön. kérdés, hogy itthon mikor indul meg ez a tendencia
  • pemga #3
    Ha elég gyorsan mész csak egy csíkot látsz belőlük .
  • gz8 #2
    A mezők szélén, házak falán, parkolókban virító óriásplakátokat is blokkolni kéne...
  • Frenzy #1
    Ez nagyon jo hir, mert neten legalabb a reklamok 99%-at mar blokkolni lehet konnyeden. Ha meg inkabb ide helyezik a penzuket, azt jelenti mashol meg alapbol kevesebb lesz a reklam :D