SG.hu
Hárommillió ügyfél a Pannon GSM-nél
A Pannon GSM ügyfeleinek száma meghaladta a hárommilliót, ami közel 220 ezer fős növekedést jelent az utóbbi fél évben. A társaság 1994-ben indította el kereskedelmi szolgáltatását a magyar piacon.
"Rendkívüli örömmel tölt el, hogy egyre többen választják szolgáltatásainkat. A hárommilliós ügyfélszám azt mutatja, hogy ügyfeleink bíznak bennünk, amit ezúton is köszönök mindenkinek! Mobil szélessávú szolgáltatásaink elindításával a lehető legjobb minőségű szolgáltatást kívánjuk a jövőben is nyújtani ügyfeleinknek. Ügyfélkörünk jelenlegi bővülése azt jelenti, hogy mi vagyunk a piac élvonalában, s a továbbiakban is mindent megteszünk azért, hogy ezt a pozíciót megtartsuk" - mondta Ove Fredheim, a Pannon GSM vezérigazgatója.
A vállalat tavaly ősszel majd egy éves folyamatosan csökkenő trendet fordított meg, és a negyedik negyedévében és 2005 januárjában már a Pannon GSM ügyfélszáma nőtt a legnagyobb mértékben a három versenytárs közül. A vállalat 1999-ben érte el az egymilliós, 2002-ben a kétmilliós ügyfélszámot, piaci részesedése jelenleg 34,01 százalék. A mobilszolgáltató ügyfeleinek több, mint tíz százaléka djuice előfizetői táborába tartozik.
Az NHH a hívásfogadásra képes aktív SIM kártyák számában határozza meg a szolgáltatók ügyfélszámát, kártyás ügyfelek esetén 12 hónapos lemorzsolódással számítva.
"Rendkívüli örömmel tölt el, hogy egyre többen választják szolgáltatásainkat. A hárommilliós ügyfélszám azt mutatja, hogy ügyfeleink bíznak bennünk, amit ezúton is köszönök mindenkinek! Mobil szélessávú szolgáltatásaink elindításával a lehető legjobb minőségű szolgáltatást kívánjuk a jövőben is nyújtani ügyfeleinknek. Ügyfélkörünk jelenlegi bővülése azt jelenti, hogy mi vagyunk a piac élvonalában, s a továbbiakban is mindent megteszünk azért, hogy ezt a pozíciót megtartsuk" - mondta Ove Fredheim, a Pannon GSM vezérigazgatója.
A vállalat tavaly ősszel majd egy éves folyamatosan csökkenő trendet fordított meg, és a negyedik negyedévében és 2005 januárjában már a Pannon GSM ügyfélszáma nőtt a legnagyobb mértékben a három versenytárs közül. A vállalat 1999-ben érte el az egymilliós, 2002-ben a kétmilliós ügyfélszámot, piaci részesedése jelenleg 34,01 százalék. A mobilszolgáltató ügyfeleinek több, mint tíz százaléka djuice előfizetői táborába tartozik.
Az NHH a hívásfogadásra képes aktív SIM kártyák számában határozza meg a szolgáltatók ügyfélszámát, kártyás ügyfelek esetén 12 hónapos lemorzsolódással számítva.