SG.hu
Rekordnyereség a Trend Micrónál
A Trend Micro a mai napon 2004 negyedik negyedévére rekordméretű árbevételt és a december 31-én lezárult 2004. évre rekordméretű nettó értékesítést jelentett be.
A negyedik negyedévre vonatkozóan a Trend Micro 17,7 milliárd jen (167,9 millió amerikai dollár, 105,63 JPY = 1 USD) konszolidált nettó értékesítést, 7,88 milliárd jen (74,6 millió amerikai dollár) működési eredményt és 4,7 milliárd jen (44,9 millió amerikai dollár) nettó eredményt jelentett be, mely a nettó értékesítés 32%-os és a működési eredmény 50%-os növekedését jelenti a tavalyi év azonos időszakához képest.
A vállalat erős globális teljesítménye révén a negyedik negyedévben minden idők legnagyobb éves nettó értékesítését érte el. A 2004. évben a társaság 62,05 milliárd jen (587,4 millió amerikai dollár) nettó értékesítést könyvelt el, ami 29%-kal haladja meg a 2003. évi eredményt. Az évi 26,08 milliárd jen (246,9 millió amerikai dollár) működési eredmény 72%-kal, a 15,8 milliárd jen (150,3 millió amerikai dollár) nettó eredmény szintén 72%-kal múlja felül az előző éves adatokat.
"2004 izgalmas év volt a Trend Micro számára, hiszen számos új fejlesztést vezettünk be - például a Network VirusWall termékcsaládot -, és megállapodásokat kötöttünk olyan iparági vezető vállalatokkal, mint például a Cisco vagy az MSN Hotmail. Úgy gondoljuk, hogy ez lehet további sikereink záloga 2005-ben és utána is" - nyilatkozta Eva Chen, a Trend Micro vezérigazgatója és társalapítója. "Ügyfeleink igényeinek fejlődésével sem változnak fő szempontjaink: a rendszeres frissítések kiadása és az ügyfelek védelme egy egyre kiszámíthatatlanabb környezet fenyegetéseivel szemben."
A vállalati és fogyasztói területek átfogó védelem iránti folyamatos igénye eredményezte a vállalat különféle termékvonalainak nagymértékű növekedését. 2004-ben az átjárókra készült termékcsomagok 131%-os növekedést mutattak az előző évhez képest, a fogyasztói termékeknél pedig 39%-os bővülés volt tapasztalható az előző év azonos időszakához képest. A vállalati termékek a 2004. évi összes árbevétel 78%-át adták, míg a fogyasztói termékek 22%-ot.
Egész évben jelentős teljesítményt könyvelhetett el a vállalat az egész világon, különösen Japánban, Európában és az Egyesült Államokban. 2004-re a vállalat 4,7 milliárd jen, azaz részvényenként 36 jen osztalék kifizetését tervezi. A kifizetési arány 30%. A jelenleg elérhető információk alapján a 2005. március 31-én lezáruló első negyedéves konszolidált nettó értékesítés várhatóan eléri a 16,3 milliárd jent (158 millió amerikai dollár a 2005. január 28-i árfolyamon: 103 JPY = 1 USD). A működési eredmény és a nettó eredmény várható értéke 6,2 milliárd jen (60 millió amerikai dollár), illetve 3,8 milliárd jen (36,9 millió dollár).
A negyedik negyedévre vonatkozóan a Trend Micro 17,7 milliárd jen (167,9 millió amerikai dollár, 105,63 JPY = 1 USD) konszolidált nettó értékesítést, 7,88 milliárd jen (74,6 millió amerikai dollár) működési eredményt és 4,7 milliárd jen (44,9 millió amerikai dollár) nettó eredményt jelentett be, mely a nettó értékesítés 32%-os és a működési eredmény 50%-os növekedését jelenti a tavalyi év azonos időszakához képest.
A vállalat erős globális teljesítménye révén a negyedik negyedévben minden idők legnagyobb éves nettó értékesítését érte el. A 2004. évben a társaság 62,05 milliárd jen (587,4 millió amerikai dollár) nettó értékesítést könyvelt el, ami 29%-kal haladja meg a 2003. évi eredményt. Az évi 26,08 milliárd jen (246,9 millió amerikai dollár) működési eredmény 72%-kal, a 15,8 milliárd jen (150,3 millió amerikai dollár) nettó eredmény szintén 72%-kal múlja felül az előző éves adatokat.
"2004 izgalmas év volt a Trend Micro számára, hiszen számos új fejlesztést vezettünk be - például a Network VirusWall termékcsaládot -, és megállapodásokat kötöttünk olyan iparági vezető vállalatokkal, mint például a Cisco vagy az MSN Hotmail. Úgy gondoljuk, hogy ez lehet további sikereink záloga 2005-ben és utána is" - nyilatkozta Eva Chen, a Trend Micro vezérigazgatója és társalapítója. "Ügyfeleink igényeinek fejlődésével sem változnak fő szempontjaink: a rendszeres frissítések kiadása és az ügyfelek védelme egy egyre kiszámíthatatlanabb környezet fenyegetéseivel szemben."
A vállalati és fogyasztói területek átfogó védelem iránti folyamatos igénye eredményezte a vállalat különféle termékvonalainak nagymértékű növekedését. 2004-ben az átjárókra készült termékcsomagok 131%-os növekedést mutattak az előző évhez képest, a fogyasztói termékeknél pedig 39%-os bővülés volt tapasztalható az előző év azonos időszakához képest. A vállalati termékek a 2004. évi összes árbevétel 78%-át adták, míg a fogyasztói termékek 22%-ot.
Egész évben jelentős teljesítményt könyvelhetett el a vállalat az egész világon, különösen Japánban, Európában és az Egyesült Államokban. 2004-re a vállalat 4,7 milliárd jen, azaz részvényenként 36 jen osztalék kifizetését tervezi. A kifizetési arány 30%. A jelenleg elérhető információk alapján a 2005. március 31-én lezáruló első negyedéves konszolidált nettó értékesítés várhatóan eléri a 16,3 milliárd jent (158 millió amerikai dollár a 2005. január 28-i árfolyamon: 103 JPY = 1 USD). A működési eredmény és a nettó eredmény várható értéke 6,2 milliárd jen (60 millió amerikai dollár), illetve 3,8 milliárd jen (36,9 millió dollár).