SG.hu

A mobilszolgáltatók és a UPC/Monortel is csatlakozott a Matáv 1749-es segélyvonalához

A 1749-es segélyvonalon a Pannon GSM, a T‑Mobile, a Vodafone, a UPC és a Monortel előfizetőinek ügyfelei is adakozhatnak.

Alig néhány óra alatt több mint 150 ezer áldozatot követelt és hatalmas pusztítást okozott a délkelet-ázsiai földrengést követő szökőár. A katasztrófa következményeinek felszámolásához, a károsultak megsegítéséhez mától a hazai mobilosok és a UPC telefonszolgáltató ügyfelei is hozzájárulhatnak.

A vállalatok ügyfelei 2005. január 6-tól a 1749-es szám felhívásával hívásonként 200 forint adománnyal támogathatják a rászorulókat. Ez az összeg teljes egészében a rászorulók megsegítését szolgálja. A 1749-es segélyvonalon január 6-a és január 31-e között összegyűjtött adományát a szolgáltatók a Magyar Vöröskereszt közreműködésével juttatják el az érintetteknek. A UPC Telefon Segélyvonalán befolyó összeget a UPC megduplázza, azaz ugyanannyi adományt maga is hozzátesz a segélyhez, mint amennyit előfizetői szánnak erre a célra.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!