SG.hu
Több mint 4 millió T‑Mobile-os van Magyarországon
Magyarország piacvezető mobilszolgáltatójának ügyfélszáma tegnap meghaladta a 4 milliót, azaz hazánkban 100 lakosra már 40 T‑Mobile előfizetés jut. Az értékesítés év végi erőteljes növekedésére tekintettel a piac telítődése ellenére a mobilcég az év utolsó néhány hetében az ügyfélkör további bővülésére számít.
A T‑Mobile márka júniusi bevezetése során az új díjcsomagok, szolgáltatások és a megújuló hűségprogram népszerűségének köszönhetően a társaság ügyfélköre tovább növekedett. A cég 10 évvel piacra lépését követően, piacvezető szolgáltatóként idén júniusban lett partnere a T Mobile márkanéven jelenleg 2 kontinensen jelenlévő, a csoport érdekeltségein keresztül több mint 103 millió előfizetővel rendelkező nemzetközi mobilszolgáltatónak.
A márkaváltásának is köszönhetően az előző esztendő vége óta közel negyedmillióan csatlakoztak a legnagyobb hazai mobilos csapathoz és a Domino kártyás konstrukciók mellett ismételten egyre többen választják az előfizetéses díjcsomagokat.
A GFK Hungária felmerései alapján Magyarországon a T Mobile márka támogatott ismertsége november elejére elérte a 100 százalékot, emellett a Jobb veled a világ szlogent is nagy számban és egyértelműen azonosítják a piacvezető T Mobile-lal.
A T‑Mobile márka júniusi bevezetése során az új díjcsomagok, szolgáltatások és a megújuló hűségprogram népszerűségének köszönhetően a társaság ügyfélköre tovább növekedett. A cég 10 évvel piacra lépését követően, piacvezető szolgáltatóként idén júniusban lett partnere a T Mobile márkanéven jelenleg 2 kontinensen jelenlévő, a csoport érdekeltségein keresztül több mint 103 millió előfizetővel rendelkező nemzetközi mobilszolgáltatónak.
A márkaváltásának is köszönhetően az előző esztendő vége óta közel negyedmillióan csatlakoztak a legnagyobb hazai mobilos csapathoz és a Domino kártyás konstrukciók mellett ismételten egyre többen választják az előfizetéses díjcsomagokat.
A GFK Hungária felmerései alapján Magyarországon a T Mobile márka támogatott ismertsége november elejére elérte a 100 százalékot, emellett a Jobb veled a világ szlogent is nagy számban és egyértelműen azonosítják a piacvezető T Mobile-lal.