SG.hu
SMS-ügyfélszolgálatot indított a T-Mobile
A T‑Mobile ügyfelei december 14-től a szolgáltatások jelentős részét - a telefonos, internetes és WAP-os ügyfélszolgálat mellett - új lehetőségként már SMS-ben, akár 1-2 perc alatt is bekapcsolhatják. A mától elérhető SMS-ügyfélszolgálat használata minden esetben díjmentes.
Az SMS a beszélgetés mellett napjainkban az egyik legnépszerűbb kommunikációs forma és mára szinte minden készülék képes rövid szöveges üzenetek küldésére. A legnagyobb hazai mobilszolgáltató ügyfelei a személyes ügyfélszolgálat mellett eddig is több lehetőség - telefon, internet, WAP - közül választhattak, az SMS révén pedig minden fontosabb csatorna rendelkezésükre áll ügyeik gyors intézésére.
Az SMS-ügyfélszolgálattal számos szolgáltatás belföldön a nap 24 órájában egyetlen üzenet elküldésével bekapcsolható vagy lemondható. Bekapcsolás esetén elegendő egy + jelet, majd a szolgáltatáshoz rendelt kódszót elküldeni a 1230-as számra és a rendszer lehetőség szerint azonnal teljesíti a kérést, majd erről szintén SMS-ben visszajelzést küld. Több SIM-kártyával rendelkező előfizetéses ügyfelek esetén szükséges lehet az egyes kártyák jogosultságainak korlátozására. Éppen ezért a T‑Mobile SMS-ügyfélszolgálatának használata során magánszemélyek, cégek vagy vállalkozások számára igénybe vehető a jelszóvédelem. Ennek bekapcsolásával az előfizetéseken a szolgáltatások kizárólag a kulcsszó után beírt 5 számjegyű jelszóval aktiválhatók.
Az SMS-ügyfélszolgálat előfizetéses és Domino kártyás ügyfelek számára egyaránt elérhető, és az induláskor 32 szolgáltatásra kiterjedő kör a jövőben tovább bővül. Egy hívószámról -az érvényben lévő egyéb módosítási szabályok mellett- egy szolgáltatás naponta egyszer módosítható. A 1230-ra küldött SMS-ek minden esetben díjmentesek, míg az előfizetett szolgáltatások díjait a mobilszolgáltató érvényes díjszabása tartalmazza. A szolgáltatás leírása és a díjszabás egyaránt elérhető a vállalat honlapján.
Az SMS a beszélgetés mellett napjainkban az egyik legnépszerűbb kommunikációs forma és mára szinte minden készülék képes rövid szöveges üzenetek küldésére. A legnagyobb hazai mobilszolgáltató ügyfelei a személyes ügyfélszolgálat mellett eddig is több lehetőség - telefon, internet, WAP - közül választhattak, az SMS révén pedig minden fontosabb csatorna rendelkezésükre áll ügyeik gyors intézésére.
Az SMS-ügyfélszolgálattal számos szolgáltatás belföldön a nap 24 órájában egyetlen üzenet elküldésével bekapcsolható vagy lemondható. Bekapcsolás esetén elegendő egy + jelet, majd a szolgáltatáshoz rendelt kódszót elküldeni a 1230-as számra és a rendszer lehetőség szerint azonnal teljesíti a kérést, majd erről szintén SMS-ben visszajelzést küld. Több SIM-kártyával rendelkező előfizetéses ügyfelek esetén szükséges lehet az egyes kártyák jogosultságainak korlátozására. Éppen ezért a T‑Mobile SMS-ügyfélszolgálatának használata során magánszemélyek, cégek vagy vállalkozások számára igénybe vehető a jelszóvédelem. Ennek bekapcsolásával az előfizetéseken a szolgáltatások kizárólag a kulcsszó után beírt 5 számjegyű jelszóval aktiválhatók.
Az SMS-ügyfélszolgálat előfizetéses és Domino kártyás ügyfelek számára egyaránt elérhető, és az induláskor 32 szolgáltatásra kiterjedő kör a jövőben tovább bővül. Egy hívószámról -az érvényben lévő egyéb módosítási szabályok mellett- egy szolgáltatás naponta egyszer módosítható. A 1230-ra küldött SMS-ek minden esetben díjmentesek, míg az előfizetett szolgáltatások díjait a mobilszolgáltató érvényes díjszabása tartalmazza. A szolgáltatás leírása és a díjszabás egyaránt elérhető a vállalat honlapján.