SG.hu
Fél év alatt mindenki megismerte a T‑Mobile márkát
A GFK Hungária felmerései alapján Magyarországon a T‑Mobile márka támogatott ismertsége már augusztusra megközelítette, alig fél évvel a piacvezető magyar mobilcég névváltását követően, november elejére pedig elérte a 100 százalékot.
A megkérdezettek körében a spontán említés szintén kiemelkedően magas, 85 százalékos és a Jobb veled a világ szlogent nagy számban és egyértelműen azonosítják a T‑Mobile-lal. A korábbi Westel T‑Mobile Magyarország Rt. néven májusban váltott nevet. A piackutatás szerint a márka értékei, a hazai piacon bevezetett újdonságok fogadtatása kedvező, a váltás nemzetközi összehasonlításban is sikeresnek számít.
A megkérdezettek körében a spontán említés szintén kiemelkedően magas, 85 százalékos és a Jobb veled a világ szlogent nagy számban és egyértelműen azonosítják a T‑Mobile-lal. A korábbi Westel T‑Mobile Magyarország Rt. néven májusban váltott nevet. A piackutatás szerint a márka értékei, a hazai piacon bevezetett újdonságok fogadtatása kedvező, a váltás nemzetközi összehasonlításban is sikeresnek számít.