SG.hu

Fél év alatt mindenki megismerte a T‑Mobile márkát

A GFK Hungária felmerései alapján Magyarországon a T‑Mobile márka támogatott ismertsége már augusztusra megközelítette, alig fél évvel a piacvezető magyar mobilcég névváltását követően, november elejére pedig elérte a 100 százalékot.

A megkérdezettek körében a spontán említés szintén kiemelkedően magas, 85 százalékos és a Jobb veled a világ szlogent nagy számban és egyértelműen azonosítják a T‑Mobile-lal. A korábbi Westel T‑Mobile Magyarország Rt. néven májusban váltott nevet. A piackutatás szerint a márka értékei, a hazai piacon bevezetett újdonságok fogadtatása kedvező, a váltás nemzetközi összehasonlításban is sikeresnek számít.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • pemga #8
    Lehet, hogy kiadták nekik company policyban, hogy márpedig azt bíbor. Van az a pénz, amiért az a szín bíbor és nem rózsaszín? :)
  • gz8 #7
    Sznob.

    Amúgy a témobilnál szinte mindenki úgy hívja, mert az jobban hangzik. Ha nem foglalkozol nyomtatókkal, akkor meg csak mókusvakítás.
  • mechorg #6
    Ez az ocsmányság a bíbor? Én azt hittem az valami szép... : (
  • mrzool #5
    Magyarok vagyunk nem? Akkor pedig bíbor, ahogy gz8 is írta.
  • asysoft #4
    Magenta.
  • Zombye #3
    T-Mobile? Az meg mi? Nekem még mindíg Westelt ír ki a telefonom.
  • gz8 #2
    Bíbor. Látom, hogy te is 16 színben látod a világot, és a barack sem szín, hanem gyümölcs.
  • pemga #1
    és miért rózsaszín? bocs :)