SG.hu
Vége a mobilmarketing gyermekkorának
A Mobilpont eddigi tapasztalatait összegezve a mobilmarketing legújabb lehetőségeit bemutató honlapot indított.
A társaság három éve foglalkozik mobilmarketinggel, és több mint 250 kampány és promóció tapasztalatait gyűjtötte össze a honlapon, ahol esettanulmányokat, tanácsokat és kutatásokat találnak a látogatók.
"Olyan kommunikációs csatornáról beszélünk amit a magyar lakosság több mint 80%-a nap mint nap használ. Szeretnénk tudatosítani a szakmában, hogy a mobilmarketing gyerekkora véget ért. Számos kampányban, és promóciban bizonyította sikerességét. Kézzelfoghatóak, mérhetőek az eredményei, és rendelkezünk elegendő tapasztalattal, hogy más csatornákhoz hasonlóan tervezhető legyen" - nyilatkozta Murányi Dóra, a Mobilpont Wireless Marketing key accountja.
A társaság három éve foglalkozik mobilmarketinggel, és több mint 250 kampány és promóció tapasztalatait gyűjtötte össze a honlapon, ahol esettanulmányokat, tanácsokat és kutatásokat találnak a látogatók.
"Olyan kommunikációs csatornáról beszélünk amit a magyar lakosság több mint 80%-a nap mint nap használ. Szeretnénk tudatosítani a szakmában, hogy a mobilmarketing gyerekkora véget ért. Számos kampányban, és promóciban bizonyította sikerességét. Kézzelfoghatóak, mérhetőek az eredményei, és rendelkezünk elegendő tapasztalattal, hogy más csatornákhoz hasonlóan tervezhető legyen" - nyilatkozta Murányi Dóra, a Mobilpont Wireless Marketing key accountja.