SG.hu
Már 5000 MobiTrend ügyfél a Pannon GSM-nél
A Pannon GSM 2004. július 23-án írta alá a szerződést ötezredik MobiTrend ügyfelével.
A vállalat szerint a kis- és középvállalatok minden telekommunikációs igényét kielégítő, komplex megoldás számszerűsíthető sikere egy hatványozottan emelkedő tendenciára világít rá: a hazai vállalati életben mind többen választják a Pannon GSM-et a cég egyetlen, teljes körű távközlési szolgáltatójaként. A társaság 2003 elején vezette be az 5-70 főt foglalkoztató vállalkozások igényeire optimalizált telefonhálózati szolgáltatását, a MobiTrendet. A hagyományosan vezetékes rendszerekkel megoldott belső és külső kommunikációs csatornák rugalmatlansága és helyhez kötöttsége helyett a MobiTrend teljes bővítési és mozgási szabadságot kínál felhasználóinak. Ugyanakkor a gyorsabb és biztosabb elérhetőség mellett komoly megtakarításokat is eredményez, hiszen a hívások felhasználónként és típusonként külön számlázhatók, így tökéletesen elkülöníthetőek a vállalati és magán beszélgetések, amelyeket ráadásul kivételesen kedvező percdíjakkal - vállalaton belül akár ingyenesen - bonyolíthatnak le a munkatársak.
A mobil szolgáltató az elmúlt két év során 3 százalékkal növelte piaci részesedését a szektorban, és nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy a vállalati szférában ugrásszerűen növekedjen a mobilpenetráció. Ugyanakkor a vezetékes telefonközpontoknál sokoldalúbb híváskezelési és kommunikációs lehetőségeket kínáló szolgáltatás jelentős mértékben növelte a vállalat előfizetői bázisát is.
"Az elmúlt másfél év fényesen igazolta, hogy a MobiTrend szolgáltatás megteremtésével valós, égető szükségletekre kínáltunk megoldást" - nyilatkozta a jubileumi szerződés megkötésekor Kőnig Róbert, a Pannon GSM üzleti divízióért felelős vezérigazgató-helyettese. "A szolgáltatás eddigi elsöprő sikere alapján egyértelműen a vállalati távközlés jövőjének tekinthető: becsléseink szerint három éven belül kis- és középvállalati ügyfeleink nyolcvan százaléka a MobiTrendet választja."
A vállalat szerint a kis- és középvállalatok minden telekommunikációs igényét kielégítő, komplex megoldás számszerűsíthető sikere egy hatványozottan emelkedő tendenciára világít rá: a hazai vállalati életben mind többen választják a Pannon GSM-et a cég egyetlen, teljes körű távközlési szolgáltatójaként. A társaság 2003 elején vezette be az 5-70 főt foglalkoztató vállalkozások igényeire optimalizált telefonhálózati szolgáltatását, a MobiTrendet. A hagyományosan vezetékes rendszerekkel megoldott belső és külső kommunikációs csatornák rugalmatlansága és helyhez kötöttsége helyett a MobiTrend teljes bővítési és mozgási szabadságot kínál felhasználóinak. Ugyanakkor a gyorsabb és biztosabb elérhetőség mellett komoly megtakarításokat is eredményez, hiszen a hívások felhasználónként és típusonként külön számlázhatók, így tökéletesen elkülöníthetőek a vállalati és magán beszélgetések, amelyeket ráadásul kivételesen kedvező percdíjakkal - vállalaton belül akár ingyenesen - bonyolíthatnak le a munkatársak.
A mobil szolgáltató az elmúlt két év során 3 százalékkal növelte piaci részesedését a szektorban, és nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy a vállalati szférában ugrásszerűen növekedjen a mobilpenetráció. Ugyanakkor a vezetékes telefonközpontoknál sokoldalúbb híváskezelési és kommunikációs lehetőségeket kínáló szolgáltatás jelentős mértékben növelte a vállalat előfizetői bázisát is.
"Az elmúlt másfél év fényesen igazolta, hogy a MobiTrend szolgáltatás megteremtésével valós, égető szükségletekre kínáltunk megoldást" - nyilatkozta a jubileumi szerződés megkötésekor Kőnig Róbert, a Pannon GSM üzleti divízióért felelős vezérigazgató-helyettese. "A szolgáltatás eddigi elsöprő sikere alapján egyértelműen a vállalati távközlés jövőjének tekinthető: becsléseink szerint három éven belül kis- és középvállalati ügyfeleink nyolcvan százaléka a MobiTrendet választja."