SG.hu
MMS-ben népszerűsítették az új OPEL Astrát
Az MMS reklámcélú felhasználására régóta láthatunk kezdeményezéseket, az új OPEL Astra MMS kampánya most fontos lépés lehet a mobil média fejlődésében.
Először sikerült az MMS-t a publikus médiumok sorába emelni, amely most már minden piaci szereplő által elérhetően működik, hasonlóan az elterjedt e-DM vagy SMS kampányokhoz. A THEAM Communication által szervezett MMS megjelenés az új OPEL Astrát mutatta be eddig szokatlan közelségben, a mobiltelefon képernyőjén. A megjelenést az offline-online kampányba integráló McCann Erickson Reklámügynökség célja azonban nem csak az autó bemutatása volt, hanem az innovatív megjelenési móddal az új autó image-ét kívánták erősíteni.
Tovább növeli a megjelenés hatását újszerűsége, hiszen a felhasználók többsége először találkozott reklámcélú MMS-sel, sőt többek számára talán ez volt az első fogadott MMS is. Ugyanakkor az MMS üzenet nemcsak bemutatta az új OPEL Astrát, hanem reagálásra is bíztatta a címzetteket, akik - ha pozitívan reagáltak - e-mailben további részleteket tudtak meg az új autóról és tesztvezetésre regisztrálhattak.
A két kommunikációs csatorna nagyon jól kiegészítette egymást: Az MMS hatékonyan irányította az emberek figyelmét az új OPEL Astra irányába, az e-DM pedig további részleteket és lehetőséget mutatott be az érdeklődőknek. A kampány jelentőssége amellett, hogy sikerült egy jelentős lépést tenni az Internet és a mobiltelefonok világának közelítése felé, abban is megnyilvánul, hogy ezzel bárki számára elérhetővé vált ez a kommunikációs csatorna, amely most már túllépve az eddigi egyszerű, szöveges reklám SMS-ek határain, üzenetek valódi multimédiás átadására is alkalmas.
Először sikerült az MMS-t a publikus médiumok sorába emelni, amely most már minden piaci szereplő által elérhetően működik, hasonlóan az elterjedt e-DM vagy SMS kampányokhoz. A THEAM Communication által szervezett MMS megjelenés az új OPEL Astrát mutatta be eddig szokatlan közelségben, a mobiltelefon képernyőjén. A megjelenést az offline-online kampányba integráló McCann Erickson Reklámügynökség célja azonban nem csak az autó bemutatása volt, hanem az innovatív megjelenési móddal az új autó image-ét kívánták erősíteni.
Tovább növeli a megjelenés hatását újszerűsége, hiszen a felhasználók többsége először találkozott reklámcélú MMS-sel, sőt többek számára talán ez volt az első fogadott MMS is. Ugyanakkor az MMS üzenet nemcsak bemutatta az új OPEL Astrát, hanem reagálásra is bíztatta a címzetteket, akik - ha pozitívan reagáltak - e-mailben további részleteket tudtak meg az új autóról és tesztvezetésre regisztrálhattak.
A két kommunikációs csatorna nagyon jól kiegészítette egymást: Az MMS hatékonyan irányította az emberek figyelmét az új OPEL Astra irányába, az e-DM pedig további részleteket és lehetőséget mutatott be az érdeklődőknek. A kampány jelentőssége amellett, hogy sikerült egy jelentős lépést tenni az Internet és a mobiltelefonok világának közelítése felé, abban is megnyilvánul, hogy ezzel bárki számára elérhetővé vált ez a kommunikációs csatorna, amely most már túllépve az eddigi egyszerű, szöveges reklám SMS-ek határain, üzenetek valódi multimédiás átadására is alkalmas.