SG.hu

Jelentősen nőtt az online reklámköltés az Egyesült Államokban

[Mediainfo] 2003 első negyedévéhez viszonyítva 38,9 százalékkal nőtt az amerikai internetes reklámköltés - írja az eMarketer.

Az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers (PwC) nemrégiben közölt tanulmánya szerint 2004 első negyedévében az online reklámköltés 2,3 milliárd dollárt tett ki, amely a legmagasabb érték 1996 óta, mikor a cégek először mérték ezt a mutatót. Az adatokat visszanézve kiderül, hogy 2003 utolsó negyedét leszámítva 2000 negyedik negyedéve óta egyetlen negyedév sem haladta meg a 2 milliárd dolláros határt.

Ami a növekedést illeti, annak mértéke 2003 negyedik negyedévéhez viszonyítva 3,9 százalékos volt ebben a negyedévben, míg 2003 első negyedévéhez mérve a növekedés 38,9 százalékos. A 2001-2002-es visszaesés után a piac az elmúlt évben kezdett ismét magára találni és növekedni. A tendencia minden jel szerint folytatódhat 2004-ben, legalább is az első negyedéves adatok erre utalnak.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • [HUN]PAStheLoD #1
    .com lufi , part II ? :DD
    vagy a kóla puska pópkóórn meg csipsz hazájában még vevők a reklámokra? :/