SG.hu
Jelentősen nőtt az online reklámköltés az Egyesült Államokban
[Mediainfo] 2003 első negyedévéhez viszonyítva 38,9 százalékkal nőtt az amerikai internetes reklámköltés - írja az eMarketer.
Az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers (PwC) nemrégiben közölt tanulmánya szerint 2004 első negyedévében az online reklámköltés 2,3 milliárd dollárt tett ki, amely a legmagasabb érték 1996 óta, mikor a cégek először mérték ezt a mutatót. Az adatokat visszanézve kiderül, hogy 2003 utolsó negyedét leszámítva 2000 negyedik negyedéve óta egyetlen negyedév sem haladta meg a 2 milliárd dolláros határt.
Ami a növekedést illeti, annak mértéke 2003 negyedik negyedévéhez viszonyítva 3,9 százalékos volt ebben a negyedévben, míg 2003 első negyedévéhez mérve a növekedés 38,9 százalékos. A 2001-2002-es visszaesés után a piac az elmúlt évben kezdett ismét magára találni és növekedni. A tendencia minden jel szerint folytatódhat 2004-ben, legalább is az első negyedéves adatok erre utalnak.
Az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers (PwC) nemrégiben közölt tanulmánya szerint 2004 első negyedévében az online reklámköltés 2,3 milliárd dollárt tett ki, amely a legmagasabb érték 1996 óta, mikor a cégek először mérték ezt a mutatót. Az adatokat visszanézve kiderül, hogy 2003 utolsó negyedét leszámítva 2000 negyedik negyedéve óta egyetlen negyedév sem haladta meg a 2 milliárd dolláros határt.
Ami a növekedést illeti, annak mértéke 2003 negyedik negyedévéhez viszonyítva 3,9 százalékos volt ebben a negyedévben, míg 2003 első negyedévéhez mérve a növekedés 38,9 százalékos. A 2001-2002-es visszaesés után a piac az elmúlt évben kezdett ismét magára találni és növekedni. A tendencia minden jel szerint folytatódhat 2004-ben, legalább is az első negyedéves adatok erre utalnak.