SG.hu
Már kétszázezren használják a Djuice-t
Félévvel a bevezetése után május derekán álomhatárt lépett át a Pannon GSM fiataloknak szóló mobilszolgáltatása, a djuice. A kétszázezredik vásárlót ajándékcsomaggal lepte meg a mobiltársaság.
A viharos gyorsasággal fejlődő magyarországi mobil piacon egyre nehezebb forradalmian újat nyújtani, a djuice-nak mégis sikerült. A tavaly késő ősszel bevezetett márka újszerű szemléletével, a modern fiatalok életmódjához és igényeihez igazodó szolgáltatásaival egycsapásra a telefonjukat aktívan és sokoldalúan használó, színes és mozgalmas életet élő, a technológia nyújtotta lehetőségeket kiaknázni vágyó mobilosok kedvencévé vált.
Ezt bizonyítja, hogy a kártyás és számlás formában egyaránt kínált, a hagyományos távközlési szolgáltatásokon túl az élet számos területén élményeket és kedvezményeket biztosító djuice május 18-án üdvözölte kétszázezredik ügyfelét. Hasonló ütemű növekedést eredményező termékbevezetésre az utóbbi két évben nem volt példa.
"Az, hogy mindössze fél év alatt ilyen sokan választották a djuice-t, fényesen igazolja, hogy annak idején valós igényekre alapozva vezettük be az Európa több országában már slágerré vált márkát." - mondta Somlyai Dóra, a Pannon GSM kommunikációs igazgatója. "A djuice azokhoz szól, akik szinte összenőttek mobiljukkal: a Pannon GSM hálózatában ők beszélgetnek a legtöbbet, és ők használják leggyakrabban a különféle nem hang alapú szolgáltatásokat, az SMS-t, az MMS-t és a WAP-ot.
A viharos gyorsasággal fejlődő magyarországi mobil piacon egyre nehezebb forradalmian újat nyújtani, a djuice-nak mégis sikerült. A tavaly késő ősszel bevezetett márka újszerű szemléletével, a modern fiatalok életmódjához és igényeihez igazodó szolgáltatásaival egycsapásra a telefonjukat aktívan és sokoldalúan használó, színes és mozgalmas életet élő, a technológia nyújtotta lehetőségeket kiaknázni vágyó mobilosok kedvencévé vált.
Ezt bizonyítja, hogy a kártyás és számlás formában egyaránt kínált, a hagyományos távközlési szolgáltatásokon túl az élet számos területén élményeket és kedvezményeket biztosító djuice május 18-án üdvözölte kétszázezredik ügyfelét. Hasonló ütemű növekedést eredményező termékbevezetésre az utóbbi két évben nem volt példa.
"Az, hogy mindössze fél év alatt ilyen sokan választották a djuice-t, fényesen igazolja, hogy annak idején valós igényekre alapozva vezettük be az Európa több országában már slágerré vált márkát." - mondta Somlyai Dóra, a Pannon GSM kommunikációs igazgatója. "A djuice azokhoz szól, akik szinte összenőttek mobiljukkal: a Pannon GSM hálózatában ők beszélgetnek a legtöbbet, és ők használják leggyakrabban a különféle nem hang alapú szolgáltatásokat, az SMS-t, az MMS-t és a WAP-ot.