SG.hu
Önkiszolgáló repülőtéri bejelentkezési rendszer az IBM-től
Az IBM üzembe helyezte a dublini reptéren az Aer Lingus légitársaság FastPass névre keresztelt bejelentkezési rendszerét. Az újonnan telepített automatikus bejelentkező-terminálok jelentősen mérséklik majd a sorban állást az ír főváros légikikötőjében.
A FastPass szolgáltatás továbbra is az ír utazási szektor élvonalában biztosít helyet az Aer Ingus számára, és gondoskodik róla, hogy a társaság ügyfeleinek a lehető legszínvonalasabb szolgáltatásban legyen részük. A dublini reptér előző bejelentkezési rendszerének stratégiai felülvizsgálatát követően az Aer Lingus az elvárásokat jobban kielégítő megoldás fejlesztésével bízta meg az IBM tanácsadóit.
Az utasoknak mindössze oda kell sétálniuk a FastPass terminálhoz, amelynél bankkártya, jegyrendelési nyugta, vagy útlevél segítségével igazolhatják helyfoglalásukat. A technológia azt is lehetővé teszi, hogy kiválasszák, pontosan hol szeretnének ülni. Ezt követően a rendszer elvégzi a bejelentkezést, és kiadja a beszállókártyát. A poggyásszal érkező utasoknak választ kell adniuk néhány biztonsági kérdésre mielőtt átadják csomagjaikat az Aer Lingus munkatársának, aki szükség esetén a bejelentkezésben is segítséget nyújt nekik.
Az IBM már több nagy repülőtéren telepített hasonló rendszert a világ különböző pontjain - a 38 gépből álló teljes terminálpark május eleji beüzemelése után az Aer Lingusé lesz közülük az egyik leghatékonyabb. Willie Walsh, az Aer Lingus vezérigazgatója az alábbiakat fűzte a bejelentéshez: "A Fast Pass jól példázza, mire képes az Aer Lingus követelményei szerint testre szabott csúcstechnika. Az új rendszer gyors, gazdaságos és intelligens módszert biztosít a bejelentkezéshez. Egyedülálló FastPass megoldásunk a jelenleg elérhető legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtja utasainknak".
Dermot Walsh, az IBM Business Consulting Services partnere ekképp nyilatkozott: "Az ügyfélkiszolgálás minőségének javítását célzó projekt komoly üzleti előnyöket hordoz az Aer Lingus számára. Felgyorsítja és olajozottabbá teszi a dublini reptéren a bejelentkezés folyamatát. Az IBM csúcstechnikai megoldásai már évtizedek óta hajtják az üzleti változások motorját. Most újabb példával szemléltettük, miként képes a hatékony üzleti tanácsadás és a modern technika megoldani a stratégiai jelentőségű üzleti problémákat."
Az IBM bejelentkezési termináljait más légitársaságok, köztük a British Airways, az Air Canada és a KLM is használják. Az IBM által nyújtott komplett szolgáltatás a hardvereszközök szállításán túl a folyamatok és az alkalmazások megtervezésére, a rendszer telepítésére, a projekt irányítására, valamint a kapcsolódó támogatásra is kiterjedt.
A FastPass szolgáltatás továbbra is az ír utazási szektor élvonalában biztosít helyet az Aer Ingus számára, és gondoskodik róla, hogy a társaság ügyfeleinek a lehető legszínvonalasabb szolgáltatásban legyen részük. A dublini reptér előző bejelentkezési rendszerének stratégiai felülvizsgálatát követően az Aer Lingus az elvárásokat jobban kielégítő megoldás fejlesztésével bízta meg az IBM tanácsadóit.
Az utasoknak mindössze oda kell sétálniuk a FastPass terminálhoz, amelynél bankkártya, jegyrendelési nyugta, vagy útlevél segítségével igazolhatják helyfoglalásukat. A technológia azt is lehetővé teszi, hogy kiválasszák, pontosan hol szeretnének ülni. Ezt követően a rendszer elvégzi a bejelentkezést, és kiadja a beszállókártyát. A poggyásszal érkező utasoknak választ kell adniuk néhány biztonsági kérdésre mielőtt átadják csomagjaikat az Aer Lingus munkatársának, aki szükség esetén a bejelentkezésben is segítséget nyújt nekik.
Az IBM már több nagy repülőtéren telepített hasonló rendszert a világ különböző pontjain - a 38 gépből álló teljes terminálpark május eleji beüzemelése után az Aer Lingusé lesz közülük az egyik leghatékonyabb. Willie Walsh, az Aer Lingus vezérigazgatója az alábbiakat fűzte a bejelentéshez: "A Fast Pass jól példázza, mire képes az Aer Lingus követelményei szerint testre szabott csúcstechnika. Az új rendszer gyors, gazdaságos és intelligens módszert biztosít a bejelentkezéshez. Egyedülálló FastPass megoldásunk a jelenleg elérhető legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtja utasainknak".
Dermot Walsh, az IBM Business Consulting Services partnere ekképp nyilatkozott: "Az ügyfélkiszolgálás minőségének javítását célzó projekt komoly üzleti előnyöket hordoz az Aer Lingus számára. Felgyorsítja és olajozottabbá teszi a dublini reptéren a bejelentkezés folyamatát. Az IBM csúcstechnikai megoldásai már évtizedek óta hajtják az üzleti változások motorját. Most újabb példával szemléltettük, miként képes a hatékony üzleti tanácsadás és a modern technika megoldani a stratégiai jelentőségű üzleti problémákat."
Az IBM bejelentkezési termináljait más légitársaságok, köztük a British Airways, az Air Canada és a KLM is használják. Az IBM által nyújtott komplett szolgáltatás a hardvereszközök szállításán túl a folyamatok és az alkalmazások megtervezésére, a rendszer telepítésére, a projekt irányítására, valamint a kapcsolódó támogatásra is kiterjedt.