SG.hu
Az elfoglalt nők az Internetet választják
[Mediainfo] Egy felmérés szerint a munkájukhoz Internetet használó nők 60 százaléka érzi úgy, hogy nincs elég ideje személyes dolgai elintézésére, míg a férfiak esetében ez az arány 48 százalék.
A Nielsen//Netratings és a Washingtonpost.com kutatása szerint a munkájukhoz Internetet használó nők 60 százaléka érzi úgy, hogy a nap során nem marad elég ideje magánügyei elintézésére. Férfi kollégáiknak kicsivel kevesebb, mint fele, azaz mintegy 48 százaléka gondolkodik hasonlóan. Mindenesetre a tanulmányból az derül ki, hogy a nők - panaszkodás ide vagy oda - nagy médiafogyasztók, főképp ha a világhálóról van szó. Mint a kutatás adatai igazolják, az elmúlt év során 48 százalékuk növelte Internet-használatát, s 27 százalékuk nyilatkozott úgy, hogy "egyáltalán nem valószínű", hogy csökkentenék az internetezésre fordított időt azért, hogy időt takarítsanak meg.
Ezek után az sem meglepő, hogy a megkérdezett nők 63 százaléka mindenképpen belevenné az Internetet, mint médiumot egy az ő demográfiai szegmensüket megcélzó reklámkampányba. A megkérdezett nők a leggyakrabban az Internetet említették meg, mint fontos információs forrást kereskedelmi döntéseik során. Majd 30 százalékuk nyilatkozott így, míg a televíziót csupán 6 százalék említette meg első helyen.
A Nielsen//Netratings és a Washingtonpost.com kutatása szerint a munkájukhoz Internetet használó nők 60 százaléka érzi úgy, hogy a nap során nem marad elég ideje magánügyei elintézésére. Férfi kollégáiknak kicsivel kevesebb, mint fele, azaz mintegy 48 százaléka gondolkodik hasonlóan. Mindenesetre a tanulmányból az derül ki, hogy a nők - panaszkodás ide vagy oda - nagy médiafogyasztók, főképp ha a világhálóról van szó. Mint a kutatás adatai igazolják, az elmúlt év során 48 százalékuk növelte Internet-használatát, s 27 százalékuk nyilatkozott úgy, hogy "egyáltalán nem valószínű", hogy csökkentenék az internetezésre fordított időt azért, hogy időt takarítsanak meg.
Ezek után az sem meglepő, hogy a megkérdezett nők 63 százaléka mindenképpen belevenné az Internetet, mint médiumot egy az ő demográfiai szegmensüket megcélzó reklámkampányba. A megkérdezett nők a leggyakrabban az Internetet említették meg, mint fontos információs forrást kereskedelmi döntéseik során. Majd 30 százalékuk nyilatkozott így, míg a televíziót csupán 6 százalék említette meg első helyen.