Spencer
Új Centrino reklámkampányt indít az Intel
Az Intel vadonatúj televíziós reklámfilmekkel, újsághirdetésekkel, valamint külső és belső elhelyezésű plakátokkal kívánja népszerűsíteni Centrino notebook platformját. Az új reklámkampány elemeivel a világ összes részén találkozhatunk majd.
Mint ismeretes, a Santa Clara-i székhelyű chipgyártó tavaly márciusban vezette be a piacra a Centrino platformot, mely egyrészt a rendkívül alacsony fogyasztású és hőtermelésű, viszont relatíve nagy teljesítményű Pentium M processzorból, másrészt az i855-ös alaplapi chipkészletből, harmadrészt pedig egy vezeték nélküli kommunikációs chipből áll. Míg a szakma nagy elismeréssel fogadta a Centrinót, a felhasználók az elmúlt hónapokban nem sok ilyenre épülő hordozható számítógépet vásároltak, és az Intel most induló reklámkampánya pontosan a Centrino eladási mutatók javítására hivatott. Piackutatók szerint egyébként a Centrino az eddigiekben elsősorban a vállalati felhasználók körében volt népszerű.
Andy Grove a Centrino bemutatóján
Az Intel oly módon probálja meg népszerűsíteni a Centrinót, hogy a vezeték nélküliségre helyezi a hangsúlyt, vagyis arra, hogy az erre a platformra épülő kicsi és könnyű notebookok segítségével elektromos-, illetve adatkábelek használata nélkül, lényegében bárhol és bármikor lehet dolgozni, szórakozni, vagy éppen a világhálón szörfözni. Az Intel eleinte csak a 802.11b vezeték nélküli szabvánnyal kompatibilis kommunikációs chippel szerelte a Centrino platformot, nemrégiben azonban megjelentek a piacon azon első Centrino notebookok, melyek az említetten kívül a 802.11g szabványt is támogatják.
Az Intel a Centrino kapcsán az alacsony fogyasztást is reklámozni szeretné. Szakértők felhívják a figyelmet arra, hogy a vásárlókat a notebookok kapcsán manapság nem annyira a kis fogyasztás érdekli, hanem sokkal inkább a nagy teljesítmény, illetve, hogy a kiszemelt notebook képes legyen a régebbi asztali számítógép felváltására. Utóbbi notebookok korántsem olcsók, viszont akár 3,2 GHz-es processzorral és 17 colos képátlójú LCD-vel is rendelhetők.
Mint ismeretes, a Santa Clara-i székhelyű chipgyártó tavaly márciusban vezette be a piacra a Centrino platformot, mely egyrészt a rendkívül alacsony fogyasztású és hőtermelésű, viszont relatíve nagy teljesítményű Pentium M processzorból, másrészt az i855-ös alaplapi chipkészletből, harmadrészt pedig egy vezeték nélküli kommunikációs chipből áll. Míg a szakma nagy elismeréssel fogadta a Centrinót, a felhasználók az elmúlt hónapokban nem sok ilyenre épülő hordozható számítógépet vásároltak, és az Intel most induló reklámkampánya pontosan a Centrino eladási mutatók javítására hivatott. Piackutatók szerint egyébként a Centrino az eddigiekben elsősorban a vállalati felhasználók körében volt népszerű.
Andy Grove a Centrino bemutatóján
Az Intel oly módon probálja meg népszerűsíteni a Centrinót, hogy a vezeték nélküliségre helyezi a hangsúlyt, vagyis arra, hogy az erre a platformra épülő kicsi és könnyű notebookok segítségével elektromos-, illetve adatkábelek használata nélkül, lényegében bárhol és bármikor lehet dolgozni, szórakozni, vagy éppen a világhálón szörfözni. Az Intel eleinte csak a 802.11b vezeték nélküli szabvánnyal kompatibilis kommunikációs chippel szerelte a Centrino platformot, nemrégiben azonban megjelentek a piacon azon első Centrino notebookok, melyek az említetten kívül a 802.11g szabványt is támogatják.
Az Intel a Centrino kapcsán az alacsony fogyasztást is reklámozni szeretné. Szakértők felhívják a figyelmet arra, hogy a vásárlókat a notebookok kapcsán manapság nem annyira a kis fogyasztás érdekli, hanem sokkal inkább a nagy teljesítmény, illetve, hogy a kiszemelt notebook képes legyen a régebbi asztali számítógép felváltására. Utóbbi notebookok korántsem olcsók, viszont akár 3,2 GHz-es processzorral és 17 colos képátlójú LCD-vel is rendelhetők.