SG.hu

Meredeken emelkedik az online reklámköltés

[Menedzsmentforum] A negyedik negyedévben tovább erősödött az Egyesült Államokban az online reklámköltés.

A New York Times Digital, amely a NYTimes.com és a Boston.com oldalt megjelenteti, a héten közölte, hogy 27 százalékkal emelkedett 2003 utolsó negyedévében az online reklámbevétele, 25 millió dollárra. Az online üzletág profitja egy év alatt megduplázódott 7,2 millió dollárra.

A NYTD ügyfelei számának folyamatos emelkedéséről számolt be, ezen belül is elsősorban a filmforgalmazó cégek hozták a legnagyobb bevételt. Nagy tételeket eredményeznek a bevételben az olyan hirdető óriáscégek, mint a Cadillac vagy a Tiffany, melyek féloldalas hirdetési felületekbe fektetnek be. Csak ezek a féloldalas reklámok 2003 áprilisától év végéig 1,2 millió dollárt hoztak a New York Times internetes variációjának.

Hasonlóan nagymértékben emelkedett a Washington Post Co. Online szekciójának reklámbevétele, 34 százalékos emelkedéssel 14,2 millió dollárra. Az online marketing üzletág erősödése 2004-ben is folytatódik. Az U.S. Bancorp Piper Jaffray befektetési bank számításai szerint az USÁ-ban 21 százalékkal fog növekedni a szegmens bevétele, és éves szinten eléri a 8,1 milliárdot.

A Los Angeles Times és a Chicago Tribune online verziójának marketing bevételei korábban 37 százalékkal többet eredményezett 2003 negyedik negyedévében, 26 millió dollárt. A MarketWatch.com 40 százalékkal magasabb reklámköltést regisztrált, elsősorban fizetős keresőrendszere segítségével. A piacvezető DoubleCheck és az aQuantive informatikai szolgáltató cégek szintén bevételük jelentős növekedéséről számoltak be az internetes marketing-támogatás területén.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!