SG.hu
Szerdán éri meg legjobban reklámlevelet küldeni
[Menedzserforum] Az emailLabs elemzése szerint nem mindegy, milyen napon küldik ki a kereskedelmi célú e-maileket.
2003 harmadik negyedévének adatai szerint vasárnap a legreménytelenebb elektronikus dm levelet küldeni, mivel ezen a napon csak a levelek 4,1 százalékát nyitják meg. Hasonlóan kevés reklám e-mailt bontanak fel a megkérdezettek szombaton, mikor a beérkezett küldemények öt százalékát nézik meg.
Szerencsésebb a hét közepén bombázni az internetezőket, mivel szerdán az ilyen e-mailek 22,8 százalékát, kedden és csütörtökön 19,6 illetve 19,7 százalékát nyitják meg a címzettek. Hétfőn jóval kevesebb kedve van a kereskedelmi e-mailekhez a netezőknek: 15,1 százalékukat olvassák el, pénteken pedig csak 13,7 százalékukat.
Az év korábbi szakaszaiban az eMarketer által közölt tanulmány szerint hétvégén valamivel kisebb arányban voltak kiváncsiak a spamek tartalmára a címzettek. Kismértékben növekedett az év harmadik negyedében az érdeklődés a levelek iránt hétfőn és szerdán. Mint a tanulmányból kiderül, még a hét legkedvezőbb napján, szerdán is mindössze a marketing levelek mintegy egyötödét nézi meg a célközönség.
2003 harmadik negyedévének adatai szerint vasárnap a legreménytelenebb elektronikus dm levelet küldeni, mivel ezen a napon csak a levelek 4,1 százalékát nyitják meg. Hasonlóan kevés reklám e-mailt bontanak fel a megkérdezettek szombaton, mikor a beérkezett küldemények öt százalékát nézik meg.
Szerencsésebb a hét közepén bombázni az internetezőket, mivel szerdán az ilyen e-mailek 22,8 százalékát, kedden és csütörtökön 19,6 illetve 19,7 százalékát nyitják meg a címzettek. Hétfőn jóval kevesebb kedve van a kereskedelmi e-mailekhez a netezőknek: 15,1 százalékukat olvassák el, pénteken pedig csak 13,7 százalékukat.
Az év korábbi szakaszaiban az eMarketer által közölt tanulmány szerint hétvégén valamivel kisebb arányban voltak kiváncsiak a spamek tartalmára a címzettek. Kismértékben növekedett az év harmadik negyedében az érdeklődés a levelek iránt hétfőn és szerdán. Mint a tanulmányból kiderül, még a hét legkedvezőbb napján, szerdán is mindössze a marketing levelek mintegy egyötödét nézi meg a célközönség.