SG.hu

Új design a FOTEXnet Áruházban

2003. november 22-től új designnal találkozhatnak a FOTEXnet.hu Áruház oldalait meglátogató felhasználók. A cég új arculatát immáron teljes mértékig tükröző oldal, a letisztult elemek mellett, könnyebb, gyorsabb navigációt, valamint áttekinthető oldalstruktúrát kínál a vásárlóknak.

Az új design csaknem másfél év után váltotta a FOTEXnet.hu Áruház eddigi arculatát. A fejlesztést megelőzően a FOTEXnet.hu Áruház vásárlói személyesen mondhatták el véleményüket az addigi oldalról, valamint az általuk végzett tesztvásárlások alkalmával felmerült problémák és észrevételek - főként navigációs elemek esetében - is befolyásolták az új design kialakítását. A teszt során a vásárlóknak egy előre összeállított listán szereplő termékeket kellett megvásárolniuk, és közben jelezni tapasztalataikat. Az interjú végén egy - az áruházban történő vásárlásokkal kapcsolatos - kérdéssorra válaszoltak. Az így kapott eredmények összegzését követően került kialakításra az új arculat koncepciója.

"A design cseréje időszerű volt, hiszen az elmúlt másfél évben többek között számos új szolgáltatást is bevezettünk, melyeknek az egységes kommunikációja, az oldalakba történő beillesztésük már nehezen volt megvalósítható az addigi keretek között. Az új designban sikerült ezeket a céljainkat megvalósítani, ugyanakkor az oldalak színvilágával kellemes környezetet is teremtünk a vásárláshoz. A színek logikusan átgondolt szisztémája a navigációt is megkönnyíti, hiszen például a sárga alapon elhelyezett menüpontokon keresztül az áruház különböző kategóriái érhetők el, míg a szürke mezőkön keresztül a személyes információk érhetők el“ - mondta Porkoláb Péter, a FOTEXnet Kft. ügyvezetője.

"Az oldal színvilágának összeállításakor legfontosabb szempontként azt tartottuk szem előtt, hogy olyan pasztell színeket használjunk, melyek kiemelik, középpontba helyezik a vásárló által keresett termék fotóját, adott esetben a termék karakterét" - tette hozzá Varga Zsolt, fejlesztési vezető.

A FOTEXnet az új designnal ugyanakkor visszanyúlik a cég kezdeti filozófiájához, miszerint az internetes áruházak esetében különösen fontos a böngészés sebessége, így az oldalak felépítésében a kevesebb grafikai elemet alkalmaz, ezzel is gyorsítva az oldalak letöltésének sebességét. Az új design publikálása fontos lépcsőfoka, annak a középtávú fejlesztési tervnek, melynek keretében a FOTEXnet.hu Áruházat minden tekintetben vásárlói igényeinek megfelelően alakítják ki, továbbá a későbbiekben biztosítja a teljes testreszabás lehetőségét.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!