SG.hu
Stratégiai játékkal toboroz a L'Oreal
Növeljem vagy csökkentsem a meglévő termelési kapacitást? Milyen elosztási csatornán forgalmazzam vállalatom termékeit? Mennyi a piaci részesedésem? A L'Oreal immár negyedik éve hirdetett e-Strat Challenge játékában a fiatalok összemérhetik tudásukat, és láthatják egy-egy jó, vagy kevésbé szerencsés döntés eredményét.
A stratégiai számítógépes játékban nemcsak városok, űrhajók vagy haderő építhető és irányítható, de sikerrel működtethető egy-egy vállalat is. A L'Oreal e-Strat Challenge játékában a három főből álló csapatok gazdasági döntéseket hoznak, üzleti terveket készítenek, valamint logisztikai és marketing problémákat oldanak meg.
"Mivel a L'Oreal a kozmetikai piacon tevékenykedik, és ezen a szakterületen van a legnagyobb tapasztalatunk, úgy gondoltuk, hogy a jelentkezőknek a kozmetikumokkal kell foglalkoznia. A játék érdekessége, hogy a csapatok nem egymással versenyeznek, hanem egy virtuális világ négy másik, előre programozott külső versenytársával. A végeredmény attól függ, hogy ezen a négyes ranglistán a társaság milyen helyezést ér el" - mondta dr. Ránky Katalin, a L'Oreal Magyarország vezérigazgatója.
Az évente meghirdetett játékra az interneten lehet jelentkezni, és regisztráció után egy kérdéssorozatra adott válaszokkal a kihívás kezdetét veszi. A L'Oreal ezek alapján választja ki azt az 1000 csapatot Európából, Ázsiából és Amerikából, akiket virtuálisan az irányítandó vállalat felsővezetőivé választ. A győzteseknek a L'Oreal díjat és azonnali munkalehetőséget ajánl.
"A versenyzőknek ez egy nagyon izgalmas, és a L'Oreal számára egy igen hasznos kezdeményezés. Célunk, hogy minél több tehetséges magyar egyetemista és főiskolás is bekapcsolódjon a játékba. 2003-ban a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem három résztvevője jutott el az ötödik fordulóig, és jelenleg ketten közülük már a L'Oreal Magyarországnál dolgoznak" - tette hozzá dr. Ránky Katalin.
A stratégiai számítógépes játékban nemcsak városok, űrhajók vagy haderő építhető és irányítható, de sikerrel működtethető egy-egy vállalat is. A L'Oreal e-Strat Challenge játékában a három főből álló csapatok gazdasági döntéseket hoznak, üzleti terveket készítenek, valamint logisztikai és marketing problémákat oldanak meg.
"Mivel a L'Oreal a kozmetikai piacon tevékenykedik, és ezen a szakterületen van a legnagyobb tapasztalatunk, úgy gondoltuk, hogy a jelentkezőknek a kozmetikumokkal kell foglalkoznia. A játék érdekessége, hogy a csapatok nem egymással versenyeznek, hanem egy virtuális világ négy másik, előre programozott külső versenytársával. A végeredmény attól függ, hogy ezen a négyes ranglistán a társaság milyen helyezést ér el" - mondta dr. Ránky Katalin, a L'Oreal Magyarország vezérigazgatója.
Az évente meghirdetett játékra az interneten lehet jelentkezni, és regisztráció után egy kérdéssorozatra adott válaszokkal a kihívás kezdetét veszi. A L'Oreal ezek alapján választja ki azt az 1000 csapatot Európából, Ázsiából és Amerikából, akiket virtuálisan az irányítandó vállalat felsővezetőivé választ. A győzteseknek a L'Oreal díjat és azonnali munkalehetőséget ajánl.
"A versenyzőknek ez egy nagyon izgalmas, és a L'Oreal számára egy igen hasznos kezdeményezés. Célunk, hogy minél több tehetséges magyar egyetemista és főiskolás is bekapcsolódjon a játékba. 2003-ban a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem három résztvevője jutott el az ötödik fordulóig, és jelenleg ketten közülük már a L'Oreal Magyarországnál dolgoznak" - tette hozzá dr. Ránky Katalin.